شناسهٔ خبر: 52088689 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه

گران است! فولاد قید خرید رشید را زد

به نظر می‌رسد پرونده حضور رشید مظاهری در فولاد بسته شده و فولادی‌ها به دنبال دیگر گزینه‌های خرید خود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارد تا تیمش را برای حضور در این مسابقات و همچنین نیم‌فصل دوم لیگ برتر تقویت کند. از همین‌رو مسئولان باشگاه فولاد در تلاش هستند تا لیست خرید جواد نکونام را عملی کنند، البته هنوز موفق به توافق نهایی با هیچ بازیکنی نشده اند اما مذاکرات ادامه دارد.


فولادی‌ها برای جذب رشید مظاهری دروازه‌بان سکونشین این روزهای استقلال به این باشگاه نامه زدند و صحبت‌هایی در این خصوص بین دو طرف رد و بدل شد که باشگاه استقلال برای دادن رضایت نامه رشید برای پیوستن به فولاد، اعلام کرد که باید چیزی نزدیک به ۶ میلیارد تومان پول رضایت نامه بدهند و همچنین رشید مظاهری مطالبات این دو فصلش که نزدیک به ۵ میلیارد است، ببخشد.

 

باشگاه استقلال با این پیشنهاد قصد دارد تا با فروش مظاهری بیش از ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که البته این موضوع از سوی فولادی‌ها نامعقول به نظر می‌آید. فولادی‌ها با این اوصاف قید رشید مظاهری را زده‌اند و در تلاش هستند تا مذاکرات با دیگر بازیکنان مدنظر خود را پیش ببرند.


گفتنی است تیم فولادخوزستان روز شنبه باید از هفته شانزدهم مسابقات برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان برود. آن‌ها همچنین روز هجدهم بهمن ماه در دیدار سوپرجام برابر پرسپولیس بازهم قرار خواهند گرفت.

نظر شما