شناسهٔ خبر: 52088402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

رضایی: هواداران پرسپولیس به کادر فنی اعتماد کنند

رکنا ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: من از هواداران خواهش می‌کنم به کادر فنی و بازیکنان تیم اعتماد داشته باشند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس شنبه 2  بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود.

 شیث رضایی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار رکنا ورزشی، اظهار داشت: پرسپولیس مقابل تیم ذوب‌آهن روند بسیار خوبی داشت و تیم پرسپولیس توانست در پانزده دقیقه اول خوب ظاهر شود. اما در پانزده دقیقه بعدی بازی چون در زمین حریف بود شرایط بسیار سخت شد. ولی بازیکنان تیم از دقیقه ۳۰به بعد خوب بودند و توانستند یک گل هم بزنند و پرسپولیس در نیمه اول حملات خوبی طراحی کرد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس بسیار پر انرژی و خوب ظاهر شدند و امیدواریم روند را در ادامه جام حذفی و لیگ ادامه دهند. الان مهم است به هشت تیم پایانی صعود کردند شرایط تیم در نیم فصل دوم با نیم فصل اول متفاوت است. در نیم فصل اول پرسپولیس محک خورد و حالا با تقویت تیم می‌تواند بهتر ظاهر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمدن بازیکن خارجی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف دارد. از هواداران خواهش دارم به کادر فنی و بازیکنان تیم اعتماد داشته باشند. چون کادر بادانشی پرسپولیس دارد و آنها برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند؛ اما انتقادات سازنده هم می‌تواند به رشد تیم کمک کند.

نظر شما