شناسهٔ خبر: 52088371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مجتبی عبداللهی: البرز را باید از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستم که باید از فرصت استفاده کرد و البرز را از معبر به مقصد گردشگران تبدیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی روند پروژه های عمرانی شهرداری کرج که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید البرز را به سمت بهره برداری از ظرفیت های طبیعی پیش ببریم، افزود: استان چهار فصل البرز دارای ظرفیت های طبیعی فراوانی است که ظرفیتی بالقوه در حوزه گردشگری استان محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این باور هستم که باید از فرصت استفاده کرد و البرز را از معبر به مقصد گردشگران تبدیل کرد.

عبداللهی گفت: شهرداری کرج علاوه بر اینکه می تواند از ایجاد اماکن گردشگری، درآمدزایی داشته باشد بستر بسیار خوبی نیز برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان فراهم کند.

وی افزود: باید تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را برای استقبال از گردشگران فراهم کنیم و در این مسیر باید سرمایه گذاران و در مجموع بخش خصوصی را نیز وارد عمل کنیم.

استاندار البرز گفت: در دنیای امروز بسیاری از کشورهای پیشرفته، بیشترین درآمد خود را از طریق صنعت گردشگری دارند و ما نیز با توجه به ظرفیت های موجود با اهتمام ویژه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی افزود: البرز با ویژگی ها و مشخصه های غنی فرهنگی، اجتماعی و اقلیمی و همچنین وجود بیش از 5 هزار شهید بزرگوار، هیچ المان و ورودی مناسبی در مبادی خود ندارد.

عبداللهی گفت: باید شهرداری های استان در راستای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی استان و شهرستان ها با المان های مناسب اقدام کنند.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در البرز کلید خورد/ اطراف آزادراه تهران کرج تفرجگاه ایجاد می شود
  • توسعه البرز ؛ محور دیدار استاندار با رئیس مجلس و وزیر راه

نظر شما