شناسهٔ خبر: 52083538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نگاهی به آخرین خبرها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - ۲۹ دی

خبرهای متنوعی درباره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پنجره  نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان فوتبال اروپا از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  در انگلیس، آلمان و اسکاتلند بازگشایی شده و روز ۳۱ ژانویه بسته می‌شود اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا و سری آ، این پنجره از روز دوشنبه (سوم ژانویه)  باز و ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد.

این روزها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش اسپورت، بارسلونا به دنبال جذب الکساندر ایساک، مهاجم رئال سوسیداد است. این بازیکن ۲۲ ساله به عنوان جایگزینی برای ارلینگ هالند, ستاره بورسیا دورتموند در نظر گرفته شده است. ایساک در ۲۴ بازی در تمامی رقابت‌های فصل جاری ۸ گل برای سوسیداد به ثمر رسانده است و تا سال ۲۰۲۶ با این تیم قرارداد دارد.

دانکن فرگوسن به عنوان سرمربی موقت اورتون برای بازی‌های آتی منصوب شد. این دومین باری است که فرگوسن هدایت موقت این تیم را بر عهده می‌گیرد. او دسامبر ۲۰۱۹ آبی‌ها را از سه بازی لیگ مقابل چلسی، منچستریونایتد و آرسنال به پنج امتیاز رساند.

به گزارش ال ناسیونال، لیورپول در حال آماده سازی پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی برای خرید یوری تیلمانس، هافبک لستر است.

فیخاجس ادعا می‌کند که بارسلونا، سویا و یوونتوس در یک جدال سه جانبه برای جذب آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد با هم رقابت می‌کنند. این ملی پوش فرانسوی ابراز تمایل کرده است که اولدترافورد را در پنجره زمستانی ترک کند.

به گزارش گل، آخرین پیشنهاد نیوکاسل برای دیگو کارلوس هنوز تا حدودی کمتر از ارزش گذاری سویا روی این بازیکن است.

تاتنهام همچنان در تلاش است آداما ترائوره، ستاره اسپانیایی ولوز را در ژانویه جذب کند، اما برونو لاگه، سرمربی ولوز، اصرار دارد که او را تا پایان فصل حفظ کند. اسپرز همچنان برای فروش بازیکنانی مانند اندومبله، دوهرتی، برخوین و دله الی تلاش می‌کند.

به نقل از موندو دپورتیوو، الکس تلس، دفاع چپ ۲۹ ساله منچستریونایتد در فهرست نهایی نقل و انتقالاتی بارسلونا قرار گرفت. تلس تنها بازیکنی نیست که در رادار بارسا قرار دارد، الکس ساندرو ستاره یوونتوس، نیکلاس تاگیافیکو از آژاکس، آلفونسو پدرازا از ویارئال و رافائل گوئریرو از بورسیا دورتموند نیز مد نظر این تیم هستند.

به گزارش football.London، هوگو لوریس به تمدید قرارداد با تاتنهام نزدیک شده است.  در حال حاضر مذاکرات بین طرفین در جریان است. لوریس تقریباً ده سال است که در تاتنهام حضور دارد و در بیش از ۳۰۰ بازی برای این تیم به میدان رفته است.

به گزارش Fichajes، بارسلونا در حال پیگیری آگوستین روسی، دروازه بان ۲۶ ساله بوکا جونیور است. غول‌های اسپانیایی این بازیکن را به عنوان جانشین بالقوه نتو معرفی کرده اند که انتظار می‌رود این ماه نیوکمپ را ترک کند.

به گزارش TMW، الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال، پیشنهاد نیوکاسل را رد کرده است. قرارداد این بازیکن فرانسوی در ورزشگاه امارات رو به اتمام است و نیوکاسل پیشنهاد وسوسه کننده‌ای برای او ارائه کرده بود، اما لاکازت تمایلی ندارد به این تیم برود و فعلا در شمال لندن به کارش ادامه خواهد داد.

آرتور ملو، هافبک یوونتوس که مدنظر آرسنال است تنها در صورتی این تیم را ترک خواهد کرد که بیانکونری در چند روز آینده جانشینی برای او پیدا کند. یوونتوس از جمله باشگاه‌هایی است که خواهان جذب دنیس زکریا از مونشن گلادباخ است، اما برای جذب این بازیکن هیچ مذاکره‌ای آغاز نشده است.

سایت دفنسا سنترال مدعی شد که رئال مادرید در رقابت برای جذب بوباکار کامارا ستاره مارسی به بارسلونا پیوسته است.

براساس گزارش Football Insider، آیندهوون جدیدترین تیمی است که به نات فیلیپس، مدافع لیورپول علاقه نشان داده است. قرمزها ۱۲ میلیون پوند برای قرارداد دائمی هافبک میانی ۲۴ ساله خود می‌خواهند، اما آماده دریافت پیشنهادهای قرضی نیز هستند و ممکن است با غول‌های هلند معامله کنند.

در حالی که هنوز توافق کاملی بین روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک و اورتون بر سر قرارداد احتمالی وجود ندارد، اتحادیه فوتبال بلژیک با پیوستن این مربی به اورتون مخالف است و می‌خواهد او تا جام جهانی ۲۰۲۲ در تیم ملی بلژیک بماند.

به گزارش اسکای اسپورت، وستهام و نیوکاسل به دنبال امضای آتیلا زالای مدافع فنرباغچه هستند. میلان نیز به شدت خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن ۲۳ ساله است که در حال حاضر قیمتی حدود ۱۷ میلیون پوند دارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر وضعیت پائولو دیبالا را در یوونتوس زیر نظر دارد.این بازیکن ۲۸ ساله قرار است در تابستان بازیکن آزاد شود و یوونتوس تمدید قرارداد این مهاجم را به تاخیر انداخته است.

طبق گزارش ال ناسیونال، پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی نیوکاسل در ابتدای ژانویه برای ادن هازارد، وینگر رئال مادرید رد شده است. مادریدی‌ها تنها در صورتی این بازیکن ۳۱ ساله را می‌فروشند که پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی دریافت کنند، زیرا آن‌ها ۱۱۵ میلیون یورو برای خرید هازارد هزینه کرده بودند. همچنین هازارد علاقه‌ای به نیوکاسل ندارد و در صورت بازگشت به لیگ برتر، گزینه مورد علاقه او چلسی است.

بارسلونا همچنان در جست و جوی مهاجم جدیدی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است. مارکا گزارش می‌دهد که آلوارو موراتا همچنان هدف اصلی آن‌ها است.

دیلی رکورد می‌گوید نیوکاسل برای دووان زاراگا، بازیکن آتالانتا پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی ارائه کرده است. ظاهرا این مهاجم مایل است به این تیم لیگ برتری بپیوندد.

جانلوکا دی مارتزیو گزارش داد که فیورنتینا تمایلی به فروش دوسان ولاهوویچ در نقل و انتقالات ژانویه ندارد. یوونتوس و آرسنال به دنبال این مهاجم صرب هستند، در حالی که گفته می شود بارسلونا در صورت عدم جذب ارلینگ هالند در سال جاری به او چشم دوخته است.

جانلوکا دی مارتزیو گزارش داد، استفانو سنسی بازیکن  اینتر با پیوستن قرضی به سمپدوریا موافقت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما