شناسهٔ خبر: 52078819 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ که امکانات زیادی به آن اضافه می‌کنند

gizmodo

صاحب‌خبر -

اگر از نسخه تحت وب WhatsApp استفاده می‌کنید، با استفاده از برنامه های افزودنی برای واتساپ می‌توانید از قابلیت‌های جدید آن در مرورگر بهره ببرید.

استفاده‌ی آسان، رمزگذاری پایان به پایان و پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف باعث شده که مخاطبان زیادی جذب اپلیکیشن WhatsApp شوند. اگر از این پیام رسان در وب استفاده می‌کنید بهتر است بدانید که تعداد زیادی افزونه در مرورگر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را نصب کرده و از آن‌ها در این پلتفرم بهره ببرید. تمامی این افزونه‌ها با گوگل کروم و مایکروسافت اج سازگارند. پس با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ که امکانات زیادی به آن اضافه می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

1- WAToolkit

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

WAToolkit دو ترفند برای نسخه وب واتساپ ارائه می‌کند. ابتدا نوتیفیکیشن‌های پس زمینه را فعال می‌کند، بنابراین هشدار یا اعلان‌های پیام‌هایتان از طریق مرورگر وب برای شما ارسال می‌شود، چه واتساپ را باز کرده باشید یا چه بسته باشد. دومی بزرگ کردن حباب چت به اندازه تمام عرض پنل چت است. شما می‌توانید هر دو این ویژگی‌ها را فعال کنید یا فقط یکی از آن‌ها را فعال کنید. برای فعال‌سازی روی آیکون کوچک WAToolkit در پایین لیست مکالمات کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات آن شوید.

دانلود افزونه WAToolkit برای کروم

2- Privacy Extension

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

Privacy Extension یکی از ساده‌ترین افزونه‌های واتساپ برای مرورگر وب است، ولی خیلی هم مفید است. هدف افرونه‌ی Privacy Extension پنهان کردن محتواست تا زمانی که وارد واتساپ نشده باشید. در واقع از آن می‌توان برای مخفی کردن پیام، رسانه، فیلد ورودی، تصویر نمایه و موارد دیگر با استفاده از سیستم سوئیچ استفاده کنید. اگر فردی کنارتان نشسته و شما در کامپیوتر یا لپ تاپ خود نسخه وب واتساپ را دارید و نمی‌خواهید که پیام‌های دریافتی WhatsApp روی صفحه ظاهر شود، می‌توانید از Privacy Extension که یکی از بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ است استفاده کنید.

دانلود Privacy Extension

3- WA Web Plus

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

WA Web Plus چند ترفند مختلف در نسخه وب واتساپ به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید با استفاده از این افزونه پیام‌ها و تصاویر را محو کرده، وضعیت یا استاتوس‌ها را مخفیانه ببینید، وضعیت تایپ خود را مخفی کرده، مکالمات را به بالای لیست پین کرده و پس زمینه چت را با عکس دلخواهتان سفارشی و واکنش‌های ایموجی را به پیام‌های خود اضافه کنید و غیره. با کلیک روی آیکون نوار ابزار پنل افزونه‌ها را باز کنید، تمام تغییراتی که می‌خواهید را انجام دهید تا بلافاصله اعمال شوند.

دانلود WA Web Plus

4- WhatsAdd

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

یکی دیگر از برنامه های افزودنی برای واتساپ می‌توان به WhatsAdd اشاره کرد. پس از نصب این افزونه می‌توانید به گزینه‌های قالب بندی متن دسترسی سریع‌تری داشته باشید و تمام فایل‌های یک مکالمه را دانلود کنید و ایموجی‌های تایپ شده را به ایموجی‌های واقعی تبدیل کنید. شاید یکی از مفید‌ترین ویژگی‌های موجود در افزونه WhatsAdd امکان ایجاد پیام‌های از پیش آماده (برای مثال پیام آماده‌ای که می‌گوید شما دیر کرده‌اید، با شما موافقم یا هر پیام دیگری) است که می‌توان با یک کلیک در کادر ایجاد پیام به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

دانلود WhatsAdd

5- Zapp

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

افزونه‌ی Zapp کمی بیشتر از یک ابزار کاربردی برای نسخه وب واتساپ است، زیرا این افزونه به شما امکان تغییر سرعت و ولوم صدای ضبط شده‌ای که از طریق برنامه در حال گوش کردن به آن هستید  را می‌دهد. این افزونه یک گزینه جدید را به نوار ابزار مرورگر اضافه می‌کند که با کلیک روی آن می‌توان ولوم یا همان حجم صدا را بین ۰ تا ۱۰۰ درصد تنظیم کرد و پیام‌های صوتی یا همان ویس‌ها را با سرعت 0.5X تا 2x برابر گوش کرد که این برای گوش کردن سریع تمام پیام‌های صوتی دریافت شده در واتساپ به شما کمک می‌کند.

دانلود Zapp

6- WAlncognito

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

از دیگر برنامه های افزودنی برای واتساپ وب به افزونه‌ی Walncognito می‌توان اشاره کرد. Walncognito یک حالت ناشناس در مرورگر استو با نصب این افزونه، می‌توانید چت و پیام‌ها را بخوانید بدون آنکه کسی بفهمد و به شما بگوید که آن‌ها را دیده‌اید. به عبارت ساده‌تر شما می‌توانید پیام‌های دریافتی را دو حالت خوانده شده پس از گذشت چند ثانیه یا اصلا خوانده نشده قرار دهید. همچنین با کمک این افزونه می‌توانید حالت Last seen آخرین بازدید خود را دید دیگران مخفی کرده و حتی پیام‌های حذف شده را بازیابی کنید.

دانلود WAlncognito

7- WheresApp

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

افزونه WheresApp وظیفه دارد محیط تحت وب واتساپ را مطابق میل شما دربیاورد. این افزونه گزینه‌هایی را برای پنهان کردن بخش‌های مختلف رابط کاربری در اختیار شما می‌گذارد. به طور مثال شما میتوانید نام مخاطبینتان را پنهان کنید، فهرست مخاطبین را قابل مشاهده یا پنهان کرده و یا یک صفحه چت را به شکل تمام صفحه دربیاورید.

دانلود WheresApp

8- Web Sender

بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ بهترین برنامه های افزودنی برای واتساپ

WebSender یکی دیگر از برنامه های افزودنی برای واتساپ است که بیشتر بر امور تجاری و بیزنس تمرکز دارد. اما این افزونه ویژگی‌های دارد که مورد توجه بسیاری از کاربران عادی نیز قرار گرفته است. برای مثال شما می‌توانید مجموعه‌ای از پاسخ‌های سریع – Quick responses را که در بالای کادر ورودی متن ظاهر می‌شوند را تغییر داده و سفارشی کنید. علاوه بر این می‌توانید ارسال پیام‌ها را برای ساعت و زمان مشخصی تنظیم کنید و به طور همزمان به چند نفر پیام دهید. با آنکه همه‌ی کاربران به این افزونه نیاز ندارند، اما اکثر کاربران برخی از ویژگی‌های آن را مفید و کاربردی می‌دانند.

دانلود Web Sender

نظر شما