شناسهٔ خبر: 52075502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار فارس اعلام کرد؛

فارس نیازمند توسعه نیروگاه های جدید است

شیراز- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: فارس برای توسعه یافتگی نیاز مند نیروگاه‌های جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر بیان کرد: مدیرانی در این مجموعه حضور داشتند که خالصانه در راستای مسئولیت پذیری اقدام به فعالیت کردند.

وی ادامه داد: مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر معرفی شده است از بدنه برق استان بوده و با توجه به فعالیت‌ها و تحصیلات مرتبط می‌تواند فعالیت‌های خوبی در استان فارس داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس یادآور شد: انتظار این است که استان فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد با همکاری تیمی بتواند در حوزه مسئولیت اقدامات مثمر ثمری داشته باشد و از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی استان استفاده شود.

رضایی افزود: ظرفیت‌های استان فارس در حوزه صنعت، دانشگاه و نخبگان می‌تواند فارس را از شرایط حاضر خارج کند تا بتوان با سرعت توسعه یافتگی همگام شد.

به گفته این مقام مسئول برق منطقه‌ای فارس و بوشهر فصل مشترک زیادی با دستگاه‌های اجرایی دارد و نیاز است که با تعامل میان حوزه‌های مختلف زمینه توسعه فعالیت‌ها را فراهم نمود.

رضایی ادامه داد: استان فارس نیازمند نیروگاه‌های جدید هم در حوزه‌های انرژی‌های تجدید پذیر و انرژی‌های نو دارد از این رو باید فارس در مسیر توسعه خدمات قرار بگیرد لازم به ذکر است با توجه به فصل گرما در فارس باید مدیریت بار و توسعه اقداماتی صورت بگیرد که جامعه دچار مشکلاتی نشود.

معاون استاندار عنوان کرد: موضوع هوشمند سازی خدمات در کنار فرهنگ سازی برای کاهش مصرف از جمله عواملی است که باید در استان فارس پیگیری شود.

نظر شما