شناسهٔ خبر: 52075472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تابستان سختی در انتظار برق کشور است/معارفه ویدیوکنفرانسی مدیرعامل

شیراز- مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد شرایط سختی در انتظار کشور در تابستان آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آرش کردی ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بیان کرد: فارس علاوه بر اینکه استانی توانند در حوزه زیرساخت‌ها است دارای مدیران توانمندی است که در صنعت برق کشور اثرگذار بوده‌اند.

وی اضافه کرد: سیاست‌های که در شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر مورد توجه و مورد تاکید دولت قرار گرفته حرکت جهادی و فعالیت‌های جهادی است.

کردی افزود: مشکلاتی در حوزه تولید برق در کشور طی تابستان گذشته ایجاد شد از این رو می‌توان امیدوار بود که با فعالیت‌های جهادی زمینه توصیه خدمات در استان‌ها و کشور فراهم شود.

به گفته این مقام مسئول مدیرانی که در استان‌ها فعالیت می‌کنند باید به گونه‌ای فعالیت کنند که جامعه از این اقدامات بهره مند گردد.

کردی معتقد است که فارس از جمله استان‌های اثرگذار در کشور بوده و می‌تواند نقش مهمی در کشور در حوزه تولید، توزیع و سایر حوزه‌های مسئولیت داشته باشد.

وی تاکید کرد: تابستان سختی در انتظار کشور است و باید نسبت به مدیریت و اقدامات جهادی اقدام نمود.

یدالله حقیقی مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در این آئین بیان کرد: استان فارس دارای شاخص‌های ویژه ای در صنعت برق بوده و استان دارای بیشترین طول خطوط احداث شده نیز هست.

وی ادامه داد: ٩٠ درصد انرژی کشور از خطوط ارتباطی فارس به سایر نقاط کشور منتقل می‌شود این در حالی است که بیش از ۶۴٠ پروژه در استان فارس در این بخش در حال فعالیت بوده و اعتبار لازم برای این پروژه‌ها بالغ بر ٧٠ هزار میلیارد تومان است.

گفتنی است در این آئین یدالله حقیقی به مدت زمان دو سال به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر منصوب شد.

نظر شما