شناسهٔ خبر: 52075270 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرصت 20 روزه برای خرید؛

آغاز پیش‌فروش بلیط‌های جام جهانی 2022 قطر

در فاصله کمتر از یکسال تا آغاز جام جهانی قطر، پیش‌فروش بلیط مسابقات آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مقدماتی در سطح قاره برای مشخص شدن 32 تیم شرکت‌کننده در جام جهانی قطر رو به پایان است و بالاترین سطح فوتبال ملی در جهان، اواخر سال 2022 به میزبانی قطر آغاز می‌شود؛ از 21 نوامبر تا 18 دسامبر (30 آبان تا 27 آذر 1401).

از امروز پیش‌فروش بلیط فروشی رقابت‌ها نیز از سوی فیفا آغاز شده و قرار است پس از انجام ثبت‌نام اولیه، ادامه پروسه به بعد از قرعه‌کشی جام جهانی و تعیین گروه‌ها که اول آپریل 2022 (12 فروردین 1401) انجام می‌شود، موکول خواه دشد.

در آن مقطع، افراد متقاضی و برنده بلیط جام جهانی، می‌توانند خرید خود را کامل کرده و بلیت بازی‌های مورد نظرشان را رزرو کنند تا یکی از تماشاگران جام جهانی باشند.

 

در فاصله 306 روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی که در ورزشگاه البیت قطر افتتاحیه آن برگزار خواهد شد، باید دید استقبال هواداران فوتبال از این تورنمنت معظم چگونه خواهد بود.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای هواداران فوتبال ایران یک چالش متفاوت هم وجود دارد، این‌که پیش‌خرید بلیط‌ها صرفا از طریق ویزاکارت انجام می‌شود که برای کاربران ایرانی چندان این مسئله در دسترس نیست و آن‌ها را با چالش خرید بلیط جام جهانی مواجه می‌کند.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در قرعه‌کشی بلیت‌های جام جهانی از آدرس Qatar2022.qa/tickets می‌توانند اقدام کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما