شناسهٔ خبر: 52074878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت بازنگری در مراحل اجرای فاز دوم کمربندی ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تأکید استاندار آذربایجان غربی مبنی بر ضرورت تعامل و همکاری برای پروژه کمربندی دوم ارومیه برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم با کار جهادی نه تنها برای این پروژه بلکه برای توسعه خدمات شهری باید تعامل گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه هم‌اندشی با اعضای شورای اسلامی  با تأکید بر اینکه راه وشهرسازی نگاه تخصصی به موضوع کمربندی دوم ارومیه دارد، اظهارداشت: کمربندی دوم ارومیه با وجود برخورداری از مصوبه شورای ترافیک، فرآیند قانونی برای اجرا را طی نکرده و از سوی دیگر کمربندی خارج از محدوده شهر است؛ بنابراین بازنگری در فاز دوم کمربندی که مکاتبات اداری آن از یک و نیم سال گذشته شروع شده، ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: خانه‌دار شدن جمعیت هدف نهضت مسکن به طور قطع با همکاری مدیریت شهری می‌تواند در مکان‌یابی مناسب پروژه جهش ملی مسکن بسیار موثر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اشاره به اینکه راه و شهرسازی با توجه به تجربه اجرای پروژه مسکن مهر از این ظرفیت برخوردار است تا دوشادوش دیگر ارکان موثر در ساخت و ساز برای خانه دار ساختن مردم به نحو مطلوب ایفای نقش کند خاطرنشان کرد:این اداره کل از جایگاه قانونی برای اعمال قانونی جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما