شناسهٔ خبر: 52074722 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری جشنواره «بادبادک‌باز»

فاطمه کرمی

جشنواره «بادبادک‌باز» به‌مناسبت روز جهانی بادبادک، جمعه اول بهمن‌ماه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴:۳۰ بعدازظهر با حضور گیتی خامنه در کنار کودکان ایرانی و افغانستانی و همچنین خانواده‌های شهدای فاطمیون در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این برنامه که با شعار «یک قلب و دو ملت» با همکاری موسسه زینو و با هدف تعامل فرهنگی میان دو کشور در نظر گرفته شده‌، با ساخت بادبادک و داوری و معرفی بهترین بادبادکِ ساخته‌شده آغاز می‌شود و با عکاسی در کنار عروسک‌های عظیم‌الجثه ادامه می‌یابد. همچنین در «میدان مشاهیر»، دیواری به‌عنوان صفحه نقاشی در نظر گرفته می‌شود تا بادبادک‌های ساخته‌شده بر آسمانِ این دیوارِ نقاشی قرار بگیرد.

بازدید از «گنبد مینا» و قصه‌گوییِ گیتی خامنه، مجری قدیمی و باسابقه کودک و نوجوان، سپس بازی در شهربازی «گذر گردشگری» به‌صورت رایگان، از دیگر برنامه‌هایی‌ست که در جشنواره «بادبادک‌باز» در نظر گرفته شده‌است.

علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند روزِ جمعه اول بهمن‌ماه ساعت ۱۰ صبح به آدرس میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، میدان مشاهیر، مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما