شناسهٔ خبر: 52074371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

احساس مسئولیت شخصیت شهید سلیمانی؛ الگویی مطلوب برای مدیران

مدرس یک حوزه علمیه مکتب بُعد احساس مسئولیت شخصیت شهید سلیمانی را الگویی برای مدیران کشور در جهت انجام وظایف خود به نحو احسن دانست و گفت: شهید سلیمانی در سنگر دفاع از دین و انقلاب، بهترین خدمت را انجام داد.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضایی تهرانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به لزوم تبیین مکتب حاج قاسم، الگو خواهی و الگو طلبی را خمیرمایه خلقت انسان برشمرد و گفت: انسان تنها با دانستن بدی‌ها و خوبی‌ها تربیت نمی‌شود، رمز تکرار داستان انبیاء الهی در قرآن کریم، ایجاد بستری برای الگو گیری انسان‌ها از اصحاب جبهه شر و یمین است.
 
یک کارشناس مذهبی: مکتب حاج قاسم تبلور یافته از مکتب قرآن و عترت است
 
زمین و زمان هیچ‌گاه از حجت خدا خالی نیست
شهید سلیمانی، تربیت‌شده مکتب قرآن و عترت بود که همچنین مکتبی از ایشان به‌عنوان راهنمای بشریت به یادگار ماند
مدرس حوزه علمیه پیام الهی در قرآن، آمیخته باتربیت الهی، دانست و با تأکید بر اینکه زمین و زمان هیچ‌گاه از حجت خدا خالی نیست، مکتب حاج قاسم را تبلوریافته از مکتب قرآن و عترت برشمرد و تصریح کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، تربیت‌شده مکتب قرآن و عترت بود که همچنین مکتبی از ایشان به‌عنوان راهنمای بشریت به یادگار ماند.
 
مکتب حاج قاسم، الگویی در عصر غیبت برای خروج از بحران‌ها
این کارشناس مذهبی مکتب حاج قاسم را الگویی در عصر غیبت امام زمان (عج) برای خروج از بحران‌ها و حرکت در مسیر سعادت دانست و اضافه کرد: ایشان از الگو‌های ارزشمند ماندگار در تاریخ است و شهید حججی‌ها، حجت را در ضرورت پیروی از ولایت‌فقیه و استکبارستیزی و دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا تمام کردند و یک بُعد دیگر الگو‌های ارزشی را در جامعه نمایان کردند.
 
 
یک کارشناس مذهبی: مکتب حاج قاسم تبلور یافته از مکتب قرآن و عترت است
 
مقام معظم رهبری فرمودند: «سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم»
رضایی تهرانی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در توصیف جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز فرمودند: «سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم»، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم باید در راستای حل مشکلات تبیین شود و زمینه‌ساز حرکت در مسیر کمال الهی است.
 
مجاهدت و شهادت سیدالشهدای مقاومت، بصیرت آفرین در جامعه و جهان اسلام
مدرس حوزه علمیه ولایتمداری، شجاعت، ایثار را از ابعاد شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز برشمرد و با تأکید بر اینکه مجاهدت و شهادت سیدالشهدای مقاومت، بصیرت آفرین در جامعه و حتی جهان اسلام بود، اضافه کرد: اخلاص و ایمان از دیگر مؤلفه‌های وجودی سردار دل‌هاست.
 
یک کارشناس مذهبی: مکتب حاج قاسم تبلور یافته از مکتب قرآن و عترت است
 
این کارشناس مذهبی بُعد احساس مسئولیت شخصیت شهید سلیمانی را الگویی برای مدیران کشور در جهت انجام وظایف خود به نحو احسن دانست و اظهار داشت: شهید سلیمانی در سنگر دفاع از دین و انقلاب، بهترین خدمت را انجام داد.
 

نظر شما