شناسهٔ خبر: 52074345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش برف از چهارشنبه شب دوباره در آذربایجان غربی آغاز می شود

ارومیه-ایرنا- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش مجدد برف از چهارشنبه شب در استان همراه با وزش باد آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی فعالیت این موج زود گذر در استان سبب بارش‌های متناوب برف در اغلب نقاط استان می شود و کولاک برف و کاهش دید در جاده ها را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: شهرستان نقده با منفی ۲۳ درجه سانتی گراد دما سردترین و شهرستان پلدشت گرم ترین شهر استان با مثبت ۲ درجه سانتی گراد در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

صابری با بیان اینکه دمای ارومیه بین منفی ۱۵ و منفی پنج درجه سانتی گراد در نوسان بود ادامه داد: ۲۴ ساعت گذشته بارش چشمگیری در استان ثبت نشده است، روز پنجشنبه هم هوای استان ابری، مه آلود، همراه با بارش برف و کاهش دما خواهد بود که لازم است شهر وندان تجهیزات ایمنی را برای خودروهای خود بکار بندند.

وی افزود: لازم است تا شهروندان از تردد و مسافرتهای غیر ضروری اجتناب و خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و گرمایشی تجهیز کنند، فعالیت های کوهنوردی نیز لازم است تا تعطیل شود.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در یک هفته گذشته شاهد بارش برف و باران بود این بارشها در مناطق کوهستانی و مرتفع و جاده ها همراه با کولاک برف بوده است.

نظر شما