شناسهٔ خبر: 52074264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: انقلاب اسلامی به مردم متکی است

مراغه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دیگر انقلاب‌های جهان متمایز است، گفت: این انقلاب به مردم متکی است و در راس آن ولایت فقیه قرار دارد. 

صاحب‌خبر -

«تراب محمدی» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار عجب‌شیر اظهار داشت: این مردم به انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری اعتماد و اعتقاد عمیق دارند و بر همین اساس باید بیش از پیش به آنان رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: اکنون که معیشت این مردم به مشکل برخورده است، مسئولان نیز باید جهادی و انقلابی عمل کنند، زیرا مردم، مسئول کارآمد و ناکارآمد را به خوبی تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه رهبری در تمامی مقاطع  حساس تذکر داده‌اند ولی مسئولان کم‌لطفی کرده‌اند، ادامه داد: دولت سیزدهم دولت انقلابی بوده و شعار و راه و رسم اوایل انقلاب را در پیش گرفته است؛ به همین منظور مدیران این دولت نیز باید انقلابی و جهادی باشند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم منویات رهبر انقلاب را اجرایی خواهد کرد، افزود:  فرماندار در راس مدیریت اجرایی شهرستان باید راهکارهای عملیاتی دولت را نصب‌العین قرار دهد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه فرماندار باید با تمامی اقشار جامعه ارتباط صمیمی داشته و محور وحدت باشد، خاطر نشان کرد: سطح رضایتمندی مردم نسبت به گذشته باید افزایش یابد و برای تحقق آن باید دغدغه‌های مردم کمتر شود.

«محمدی» ادامه داد: گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی با استفاده از جوانان نخبه و تجربه‌های قبلی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: زیرساخت تمامی بخش‌های مدیریتی مسائل مربوط به امنیت است و امنیت باید اولویت اول فرمانداران باشد؛ همچنین فرمانداران باید نهایت امانتداری در انتخابات را داشته باشد و با حضور در بین مردم  مشکلات آنان را حل کنند.

وی با بیان اینکه اتمام پایاب سد قلعه‌چای عجب‌شیر کار جهادی می‌خواهد، بیان کرد: شورای سرمایه‌گذاری در شهرستان باید شکل بگیرد تا باعث شکوفا شدن صنعت و اقتصاد شود. 

مردم از فرماندار جدید وحدت کلمه را انتظار دارند

امام جمعه عجب‌شیر نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم از فرماندار جدید توقع دارند تا وحدت کلمه را به طور کامل حفظ کند، گفت: ساکنان شهرستان نیز در مقابل باید به فرماندار جدید کمک کنند زیرا هدف وی آبادی شهرستان و رفع مشکلات مردم است.

حجت الاسلام محمود شربیانی با بیان اینکه مسئولیت در این نظام  امانت است و ما باید امانت‌دار خوبی باشیم، افزود: مسئولیت در نظام ولایی با دیگر نظام‌ها فرق دارد و روحیه جهادی و انقلابی می‌خواهد.

به گزارش ایرنا در این آیین «جعفر قادری» به عنوان فرماندار جدید عجب‌شیر معرفی و از زحمت‌های چهار ساله «عادل اصغرپور» تجلیل شد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: انقلاب اسلامی به مردم متکی است


 

نظر شما