شناسهٔ خبر: 52074243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انعقاد قرارداد ۱۱ میلیارد تومانی برای آسفالت خیابان‌های خرم‌آباد

کیفیت نامناسب آسفالت سطح معابر و خیابان‌ها و خاکی بودن برخی از کوچه‌ها و معابر شهر یکی از گلایه‌هایی است که از سوی شهروندان خرم‌آبادی مطرح می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس لرستان، یکی ازمعضلات مهم و اساسی در زمینه آسفالت خیابان‌ها در خرم‌آباد، نبود آسفالت یکدست در برخی خیابان‌ها و معابر اصلی است که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

وجود چاله‌ها و قسمت‌های خاکی باعث شده تا خودروها در رفت و آمد خود در شهر دچار مشکل شوند و در برخی مواقع آسیب‌های جدی به خودروهای شهروندان وارد شود.

کیفیت نامطلوب آسفالت و خاکی بودن برخی خیابان‌های اصلی و کوچه پس‌کوچه‌های شهر یکی از انتقاداتی است که از سوی شهروندان مطرح می‌شود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه قرار داد یازده میلیارد تومان آسفالت منعقد شده است، عنوان کرد: این قرارداد برای‌ سطح سه منطقه است و تمام تجهیزات هم برای شروع کار مهیا است.

حجت احمدی پور افزود: البته ظرف یک یا دو هفته آینده هم حدود یک هزار تن قیر یارانه‌ای که سهم شهرداری خرم‌آباد است به دست ما می‌رسد که می‌توان کار زیادی را با آن انجام داد.

وی تاکید کرد:‌ اولویت آسفالت با خیابان‌ها و معابر خاکی و همچنین خیابان‌هایی است که روکش آنها از بین رفته است.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه‌ گلایه شهروندان را در خصوص کیفیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر قبول داریم، عنوان کرد: در رویه جدید ما به دنبال افزایش کیفیت و دوام آسفالت هستیم، به همین منظور پیمانکاری را به کار گرفتیم تا قبل از شروع، آزمایشات لازم را در خصوص درصد قیر، شن و ماسه انجام و پس از تایید کار را شروع کند.

احمدی پور گفت: از طرفی ناظران و بازرسان شهرداری هم به صورت مستمر موارد استحکام و دوام آسفالت را بررسی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به محض مساعد بودن شرایط جوی و گرم شدن هوا، کار را شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما