شناسهٔ خبر: 52074101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده کندوان طی دو روز گذشته شاهد چهار مورد سقوط بهمن بود

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه ولی‌آباد سیاه بیشه کندوان با اعلام این که طی دو روز گذشته محور کندوان شاهد چهار مورد سقوط بهمن بود ، به تردد کنندگان در این محور هشدار داد که در مسیر حرکتشان توقف نکنند.

صاحب‌خبر -

سرگرد محمد احمدی تبار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که سقوط بهمن مربوط به نقاطی مانند محدوده « خاکک » بالای پل زنگوله ،  حوالی « رستوران دونا » و پیچ « گردو فروشان » بود که سبب بسته شدن مقطعی محور کندوان شد.

وی با ابراز خرسندی از این که بر اثر سقوط بهمن آسیبی به تردد کنندگان یا خسارتی به خودروهای گذری وارد نشد ، هشدار داد : با توجه ذوب برف بالادست به علت آفتابی بودن آسمان ، احتمال  سقوط  مجدد بهمن در بعضی نقاط محور کندوان وجود دارد و به همین دلیل تردد کنندگان نباید در نقاطی که احتمال ریزش بهمن وجود دارد توقف کنند.

محور کندوان از حوالی ساعت ۹ روز دوشنبه هفته جاری به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده بود،  شب گذشته پس از برف روبی و ایمن سازی بازگشایی شد.

سقوط بهمن در محدوده پیچ سرهنگ در جاده کرج - چالوس واقع که کارگاه عمرانی شرکت آزاد راه تهران - شمال در آنجا قرار دارد دیروز سبب مرگ یکی از کارگران و زخمی شدن سطحی ۲ نفر دیگر شد.

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کندوان در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.

نظر شما