شناسهٔ خبر: 52074095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد

برفروبی ۵ میلیون مترمکعبی محورهای گیلان/ انسداد راه ۳۲ روستا

طاهره رفعتی

مدیرکل راهداری گیلان، حجم برفروبی انجام شده در سطح محورهای استان را معادل پنج میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۶۰ مترمکعب دانست و افزود: به دلیل کولاک شدید محور اسالم - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

صاحب‌خبر -

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش سنگین برف در سطح محورهای استان کوهستانی گیلان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دی، اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته ۹۵۸ کیلومتر از راه های استان گیلان برفروبی شده است.

وی حجم برفروبی را معادل پنج میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۶۰ مترمکعب دانست و افزود: به دلیل کولاک شدید محور اسالم - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ارتفاع برف طی دو روز را بین ۳۰ تا ۱۸۰ سانت دانست و عنوان کرد: در محورهای سیاهکل - دیلمان ۱۰۰ سانت، اسالم خلخال حدود ۱۲۰ سانت و رودسر - لات محله حدود ۱۸۰ سانت برف بارید.

مرادی، با بیان اینکه شهرستان های رودسر، تالش، املش و رودبار با انسداد راه روستایی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: سه روستا در رودسر، ۱۸ روستا در تالش، هفت روستا در املش و چهار روستا در رودبار دچار انسداد هستند.

وی از بازگشایی ۱۹۹ راه روستایی خبر داد و گفت: مجموع راه های مسدود روستایی ۳۲ مورد بوده که به دلیل وزش باد شدید و کولاک عملیات بازگشایی به کندی صورت می پذیرد.

انتهای پیام

نظر شما