شناسهٔ خبر: 52073692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

برنامه های بزرگداشت دهه فجر گلستان منحصر به شهرستان‌ها نیست

حجت الاسلام احمدی گفت: برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر در گلستان منحصر به ۱۴ مرکز شهرستان در استان نیست و همه مناطق روستایی نقش آفرینی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی در دیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: ثمرات و دستاوردهای انقلاب و دهه فجر شامل حال همه اقشار جامعه شده است و علاوه بر ساکنین شهرها افراد مستقر در مناطق روستایی و دورافتاده نیز از ثمرات انقلاب بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: همه اهالی گلستان از ساکنین شهر های بزرگ تا مردم دور افتاده‌ترین مناطق روستایی و مرزی این استان در اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر نقش آفرین خواهند کرد. 

احمدی بر ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به مباحث مربوط به حوزه نرم تولید محتوا و انتشار آموزه های انقلابی در فضای مجازی به طور جدی در دستور کار قرار داردو  تلاش داریم با همکاری نهادهای اندیشه ورزاقدامات ثمربخشی را شاهد باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: همانند سنوات گذشته یک هفته قبل از فرا رسیدن ۲۲ بهمن فرمانداران مدیران کل و مسئولان اجرایی ادارات کل گلستان با حضور در شورای هماهنگی انقلاب اسلامی ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه ها و پروژه های در دست اقدام خود را نیز معرفی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: همه برنامه های امسال مردم محور پیش بینی شده است و نهادهای متولی در حوزه تبلیغات صرفاً وظیفه سازماندهی اقشار مختلف جامعه را عهده دار خواهد بود.

وی در خصوص چگونگی برگزاری  یوم الله ۲۲ بهمن نیز اظهار داشت: اجرای راهپیمایی و یا برگزاری اجتماع در این روز منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا است اگر اجازه برگزاری راهپیمایی صادر شود در روز ۲۲ بهمن ماه شاهد برگزاری راهپیمایی و تظاهرات پرشور مردم خواهیم بود و در غیر این صورت اجتماعات مردمی با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در اقصی نقاط استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما