شناسهٔ خبر: 52073615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جلسه و بازدید میدانی در آستانه مسابقات ملی حساس؛

نگرانی فدراسیون برای میزبانی از اینفانتینو (عکس)

رئیس فدراسیون فوتبال با همراهی دبیرکل امروز جلسه‌ای را با مسئولان وزارت ورزش و ورزشگاه آزادی داشت و سپس شخصاً از شرایط ورزشگاه بازدیدی را به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دو مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در مسیر جام جهانی 2022 قطر، پنجشنبه 7 بهمن به مصاف عراق خواهد رفت و سه‌شنبه 12 بهمن هم مقابل امارات صف‌آرایی خواهد کرد. هر دو مسابقه به میزبانی ایران و ورزشگاه آزادی به انجام می‌رسند و پیروزی در مقابل عراق می‌تواند جشن صعود زودهنگام شاگردان اسکوچیچ را به پا کند و ملی‌پوشان فوتبال ایران را مسافر قطر کند.

 

حضور احتمالی رئیس فیفا و البته بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها و حضور زنان در ورزشگاه باعث شده تا این دو مسابقه ملی حساسیت مضاعفی پیدا کند و حالا صبح امروز نیز رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را با مدیران عالی وزارت ورزش و مسئولان ورزشگاه آزادی داشت؛ چرا که میزبان از تیم ملی در این ورزشگاه یکی از دغدغه‌های فعلی فدراسیون است.

 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون در کنار حسن کامرانی‌فر دبیرکل و حسین شریفی مدیر روابط عمومی امروز جلسه‌ای را با سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، سینا کلهر رییس معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و احمد مددی مدیر و امینی معاون مجموعه ورزشی آزادی برگزار کرد.

 

در جلسه امروز، مشکلات سخت افزاری موجود در ورزشگاه آزادی برای انجام میزبانی و بررسی زیرساخت‌ها برای برگزاری جشن صعود و البته حضور تماشاگران بررسی و درباره آن گفتگو شد.

 

سپس عزیزی‌خادم و دیگران حاضرین در جلسه بازدید میدانی از ورزشگاه آزادی داشتند و مقرر شد تا پیش از بازی با عراق، ایرادات موجود در ورزشگاه آزادی برطرف شود تا میزبانی شایسته‌ای از 2 مسابقه حساس تیم ملی انجام شود.

 

ورزشگاه آزادی در سالیان گذشته مشکلات عدیده‌ای را داشته که بخشی از آن در جریان برگزاری فینال جام باشگاه‌های آسیا میان پرسپولیس و کاشیما حدود 2 سال قبل برطرف شد اما همچنان مشکلات بزرگی در ورزشگاه آزادی وجود دارد که بخشی مهمی از آن مربوط به جایگاه ویژه و VIP است که در دو بازی ملی میهمانان داخلی و خارجی پرشماری از جمله احتمالاً رئیس فیفا و سفرای برخی کشورها قرار است در آن حضور پیدا کنند.

 

باید دید با توجه به جلسه امروز تا روز برگزاری مسابقات ملی، چه میزان از ایرادات ورزشگاه آزادی کاسته خواهد شد و آیا سرانجام پس از مدت‌ها مشکلات بخش جایگاه ویژه ورزشگاه برطرف خواهد شد و با شکل و شمایلی جدید میزبان رئیس فیفا و میهمان ویژه برای دو مسابقه ملی خواهد بود یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما