شناسهٔ خبر: 52073384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی نسخه‌ای برای معالجه انسان امروزی است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بن بست مکاتب مادی دنیا را آماده پذیرش اسلام کرده است، گفت: انقلاب اسلامی نسخه‌ای برای معالجه انسان امروزی است اما موانعی وجود دارد که مهمترین آن بیماری‌های نفسانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظار کرد: نسخه قانون اساسی این انقلاب دوای درد بشر است و شهید نواب صفوی و یارانش که در سالروز شهادتشان هستیم برای درهم شکستن خفقان و استبداد خون خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند تا درخت انقلاب پربارتر شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قتل عام ملت‌ها، ویرانی شهرها، سوزاندن خانه‌ها، ناپدید شدن ده‌ها هزار کودک پناهنده با وجود سازمان ملل و شورای امنیتشان همه در مقابل این انقلاب و نسخه درمانی آن است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: آنچه در اجرا و عمل مناسب با این امنیت است اقتضا در عمل انقلابی و ایمان قوی است که دنیا آماده است در عین حالی که مفاسد تلخ زیاد است اما این مفاسد خود یک ثمره دارد و آن نفرت مردم این ملت‌ها از دول غربی و استکباری است.

وی بیان کرد: دهه انقلاب مخصوصا روز بیست و یکم خیلی خاطرات عجیبی دارد، بعد از شکل‌گیری جنگ جهانی دوم به دلیل بی غیرتی و نوکر معابی برخی‌ها با اینکه ایران وارد جنگ نشد اما بی‌عرضگی باعث شد که ورود متفقین هزینه‌های عظیمی را بر ملت هموار کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این مدت از قتل و جنایت تا گرسنگی فروگذار نکردند و در زمانی که نوکر دولت‌های بیرونی حکومت نظامی اعلام کرد و امام گفت مردم بریزند به خیابان‌ها خیلی‌ها از فرمان امام ناراحت شدند اما چون دستور از جایی دیگر بود نتیجه چیز دیگری بود و پیروزی حاصل شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: بشر راهی جز برگشت به خود ندارد و الا تباه می‌شود و این نسخه نجات بشر که برای مقدمه خوب است اما نتیجه نهایی عمل به نسخه است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: تجربه نشان داده که بشر هر موقع دنبال هواهای نفسانی است خود را هلاک کرده است اما امیدواریم تجربه ۴۰ ساله انقلاب باعث شود که هرکس جایی که هوای نفس باشد از این مسیر خودداری کند.

وی افزود: انقلاب چرا زمین گیر شده، انقلاب در جای خود پویا است اما تار و پود هواهای نفسانی انقلاب را زمین می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه عنوان کرد: در هر نقطه‌ای که در مسیر انقلاب حرکت کردیم پرچم پیروزی بلند شده است اما هر جا که عمل نشده افتضاح به بار آورده است.

وی بیان کرد: لحظه به لحظه عمرمان می‌گذرد آزمایش‌ها به خاطر آخرالزمان سخت است اما کرامت‌های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست همانطوری که در جریان طبس وزیر دفاع آمریکا گفت ما همه چیز را حساب کرده بودیم هوا را سنجیدیم اما هر دستی که بنیانگذار جمهوری اسلامی از جماران بلند می‌کرد پرنده‌های ما بر زمین می‌خوردند.

انتهای پیام/

نظر شما