شناسهٔ خبر: 52073207 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسابقه دیوار آرایی و دیوار نگاری قهرمان من برگزار می گردد

به همت معاونت فرهنگی سپاه استان سمنان، مسابقه دیوار آرایی و دیوار نگاری قهرمان من برگزار می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان؛ سرهنگ پاسدار حسین پور مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه استان سمنان گفت: به همت معاونت فرهنگی سپاه استان سمنان، مسابقه دیوار آرایی و دیوار نگاری قهرمان من برگزار می گردد.

وی افزود: این مسابقه با موضوع قهرمان زندگی من با سیمای قهرمانان ملی و انقلابی و در دو بخش عمومی قهرمان ملی و انقلابی و بخش ویژه قهرمان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: این مسابقه در دو رده سنی کودک و نوجوان (زیر 18 سال) و جوان (بالای 18 سال) برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند تصاویر خود را تا تاریخ 30 بهمن ماه به آدرس ghahremaneman.com ارسال نمایند.

سرهنگ پاسدار احمد حسین پور افزود: شیوه شرکت در این مسابقه به این صورت است که علاقه مندان با استفاده از هر ابزاری بر روی دیوار اتاق خود نسبت به معرفی سیما و سیرت قهرمان های زندگی خود به شکل خلاقانه و نوآورانه اقدام نموده و یک عکس با کیفیت به صورت افقی تهیه و به آدرس اینترنتی ارسال می نمایند.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه استان سمنان افزود: به نفرات برتر مسابقه هدایایی تقدیم می گردد و اختتامیه این مسابقه در تاریخ 15 اسفند ماه برگزار می گردد.

 

نظر شما