شناسهٔ خبر: 52073128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انهدام باند سارقان خودرو و سندنمره کار

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت 

وی افزود : با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار ، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از سرقت خودرو ها شد ، اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت خودرو با همدستی 5 نفر دیگر اعتراف کرد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های بعدی حاکی از آن بود که سارقان پس از سرقت خودروها ، آن ها را سند نمره کرده به قیمت ناچیزی به ۲ مالخر اموال مسروقه به فروش می رسانند.

سرهنگ نادربیگی گفت :با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی ، ۲ نفر از مالخران اموال مسروقه شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آن ها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون ۱۰ دستگاه‌ از خودروها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند ، اظهار کرد : ارزش خودروهای به سرقت رفته توسط این باند بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما