شناسهٔ خبر: 52072957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

جاده دو طرفه پرسپولیس و فولاد در نقل و انتقالات زمستانی

رکنا ورزشی: دو باشگاه پرسپولیس و فولاد در نیم فصل لیگ برترخواهان معاوضه بازیکن هستند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس شنبه 2  بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با 32 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

با شروع پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی گمانه زنی‌ها در خصوص جا به جایی بازیکنان به اوج خود می‌رسد.

باشگاه فولاد خوزستان روز گذشته در نامه‌ای رسمی خواستار جذب 3 بازیکن تیم پرسپولیس شده و درخواست خود را به صورت مکتوب ارسال کرده است. فولادی‌ها در نامه خود خواستار جذب مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی شده‌اند. 

ظاهرا مسئولان فولاد از 2-3 هفته قبل در تدارک جذب این بازیکنان بودند و حتی به صورت شفافی درخواستشان را برای جذب این بازیکن ارائه کردند اما روز گذشته این درخواست خود را رسمی کردند.

در همین راستا شنیده می‌شود پرسپولیس از تیم فولاد خواستار به خدمت گرفتن سه بازیکن شده است احسان مرادیان یکی از گزینه های تقویت پست دروازبانی سرخپوشان تهرانی است در ادامه بحث به خدمت گرفتن لوسیانو پریرا مهاجم 36 ساله و برزیلی فولاد مطرح شده است.

نظر شما