شناسهٔ خبر: 52072903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رضائی خبر داد:

بررسی نحوه واگذاری سیلوی کنگاور در دستور کار سازمان خصوصی سازی

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، گفت: بررسی نحوه واگذاری سیلوی کنگاور پس از پیگیری‌های انجام شده در دستور کار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

علی رضائی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص واگذاری سیلوی شهرستان کنگاور به بخش خصوصی، گفت: با توجه به مطالبات و مکاتبات مردمی در نشستی با آقای قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی خواستار بررسی نحوه واگذاری سیلوی شهرستان کنگاور به بخش خصوصی شدیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چنانچه سیلوی کنگاور با قیمتی پایین واگذار شده است باید در این واگذاری تجدید نظر شود، ادامه داد: از رئیس سازمان خصوصی خواسته شده است تا پس از انجام بررسی‌های لازم در صورتی که سیلوی کنگاور با قیمت پایین و با عدم رعایت اصول حداقلی واگذار شده مدیریت این سیلو در اختیار دولت قرار بگیرد و به بخش خصوصی واگذار نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیلوی کنگاور باید با قیمتی واقعی به بخش خصوصی واگذار شود، عنوان کرد: اهلیت خریداران سیلوی کنگاور باید تایید شود، مردم در حال حاضر به شدت از نحوه این واگذاری ابراز نارضایتی می‌کنند و خواستار انجام بررسی‌های مجدد هستند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بررسی نحوه واگذاری سیلوی کنگاور پس از پیگیری‌های انجام شده در دستور کار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است./

پایان پیام

نظر شما