شناسهٔ خبر: 52072631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بنیاد مسکن در ۱۰ نقطه کشور مشغول بازسازی مناطق است/۲۱۲ هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی کشور در دست‌ساخت است

نیکزاد با اشاره به اینکه هم‌اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۱۰ نقطه کشور مشغول بازسازی مناطق است که ۶ منطقه زلزله‌زده و ۴ منطقه سیل‌زده است گفت: بنیاد مسکن انقلاب از روز اول حادثه در کنار مردم قرار می‌گیرد و بدون اینکه اجازه استرسی مضاعف به مردم بدهد برای بازسازی نیز برنامه‌ریزی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی گفت: نام اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) است که به‌فرمان ایشان در فروردین سال ۱۳۵۸ تشکیل شد و امروز بعد از گذشت بیش از ۴ دهه فعالیت و خدمت شاهد اقدامات بسیار مؤثر و چشمگیری برای مردم بوده‌ایم.

نیکزاد اظهار کرد: خدمت در هر سنگر نظام اسلامی عبادتی بزرگ است اما در بنیاد مسکن به دلیل وجود شرایط، ویژگی‌های خاص خود را دارد چراکه بنیاد مسکن انقلاب یک ریال از بودجه جاری کشور به گردن جمهوری اسلامی نمی‌اندازد.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد از بودجه کشور صرف امورات جاری می‌شود و ۲۰ درصد آن صرف اقدامات زیرساختی و بنیاد مسکن توفیق این را دارد که بودجه جاری دولتی ندارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب عصای دست مسئولین کشور است و در همه حوادث از زلزله و سیل تا بازسازی مناطق آسیب‌دیده حضوری میدانی دارد.

بنیاد مسکن در ۱۰ نقطه کشور مشغول بازسازی مناطق است

نیکزاد با اشاره به اینکه هم‌اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۱۰ نقطه کشور مشغول بازسازی مناطق است که ۶ منطقه زلزله‌زده و ۴ منطقه سیل‌زده است افزود: بنیاد مسکن انقلاب از روز اول حادثه در کنار مردم قرار می‌گیرد و بدون اینکه اجازه استرسی مضاعف به مردم بدهد برای بازسازی نیز برنامه‌ریزی می‌کند.

وی بابیان اینکه بنیاد مسکن از ابتدای هر حادثه با حضور میدانی درصحنه به مردم قوت قلب می‌دهند و امید را در دل‌های مردم زنده می‌کند ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم بزرگ‌ترین توفیقی است که به برکت نظام اسلامی برای ما حاصل‌شده و باید قدر این فرصت بزرگ را به‌خوبی بدانیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب در طول این سال‌ها منشا خدمات و خیرات فراوانی بوده اما کارهای بر زمین مانده زیادی داریم و باید تلاش ها مضاعف شود تا دغدغه های مردم و خصوصا در حوزه مسکن برطرف شود.

وی اضافه کرد: یکی از حوزه هایی که ریاست جمهور مشخصاً با عدد از آن یادکردند و وعده ساخت یک‌میلیون مسکن است که این نشان‌دهنده اهمیت مسکن برای دولت است و همه باید کمک کنیم این مهم محقق شود.

۲۱۲ هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی کشور در حال ساخت است

نیکزاد بیان کرد: در حوزه مسکن شهری باید با جدیت بیشتر ورود کنیم و هم‌اکنون ۲۱۲ هزار و ۳۷ واحد در نقاط مختلف شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است که ۱۵۷ هزار و ۶۹۹ واحد روستایی و ۵۴ هزار و ۳۳۸ واحد شهری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: از یک‌میلیون مسکن که باید توسط دولت سیزدهم ساخته شود ۴۰۰ هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد و همه توان و ظرفیت‌ها برای تحقق این مسئله پای‌کار خواهد آمد.

وی افزود: اطمینان داریم که با تلاش و هم‌افزایی همه‌جانبه وعده ساخت یک‌میلیون مسکن دولت محقق خواهد شد و همه مسئولیت داریم در این مسیر دولت را یاری دهیم چراکه این اتفاق بزرگ آثار و برکات بسیار خوبی برای کشور خواهد داشت.

نیکزاد گفت: خوشبختانه کارکنان و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارای روحیه جهادی و انقلابی همراه باپشتکار و تعهد هستند و گمنامانه در سطح کشور فعالیت دارند و این روحیه باید مضاعف تر گذشته برای خدمت به مردم ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت خدمت رسانی به مردم بسیار محدود است و باید از مسئولیت ها به نحو احسن برای خدمت صادقانه استفاده کنیم و هرآنچه که در توان داریم برای خدمت به مردم در سریعترین فرصت پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما