شناسهٔ خبر: 52072457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد؛

اجرای طرح‌های تشویقی بنیاد ۱۵ خرداد برای فرزندآوری در خراسان جنوبی

عسکری از اجرای طرح‌های تشویقی بنیاد ۱۵ خرداد برای حمایت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری در خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی عسکری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت استان خراسان جنوبی است و قبل از سفر با معاون اول رئیس جمهور هماهنگ کردم که مقرر شد در این سفر برنامه‌ریزی‌ها برای حضور دکتر مخبر در استان انجام شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه این ستاد در دو بخش اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارد، گفت: در همین راستا بنیاد برکت در حوزه عمرانی، آبرسانی به روستاها و اشتغال خرد، بنیاد احسان در حوزه حمایت از محرومان و فوریت های امدادی و جهادی و بنیاد ۱۵ خرداد نیز در حوزه سلامت و جمعیت فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برنامه های بنیاد ۱۵ خرداد برای پیشگیری از معلولیت ها و حمایت از کودکان دچار آسیب های اسکلتی عضلانی در مناطق محروم، ادامه داد: همچنین رسیدگی به مادران باردار و کودکان دچار سوء تغذیه و حمایت از زوج های نابارور در دستور کار این بنیاد است.

عسکری از اجرای طرح‌های تشویقی بنیاد ۱۵ خرداد برای حمایت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در راستای این طرح تمامی عزیزانی که فرزند چهارم به دنیا بیاورند مورد حمایت های مختلفی از سوی بنیاد ۱۵ خرداد قرار خواهند گرفت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یادآور شد: استان قم اولین اجرا کننده طرح حمایتی در راستای افزایش جمعیت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۱۰۰ روستای بدون بیکار در کشور به همت بنیاد برکت، عنوان کرد: استان بدون بیکار از برنامه محوری این ستاد در خراسان جنوبی است تا این استان را به عنوان پایلوت اجرا به کشور معرفی کنیم.

عسکری با بیان اینکه افزایش سرمایه اقتصادی، اجتماعی و انسانی در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، خاطر نشان کرد: این ستاد بیشتر فعالیت های خود را با همکاری گروه های جهادی انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما