شناسهٔ خبر: 52072294 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد؛

کتاب منتخب هفتمین مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» اعلام شد

کتاب «خاطرات احمد احمد» نوشته «محسن کاظمی» برای هفتمین مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» انتخاب شد.این مسابقه ویژه دانشجویان است و در جمعه آخر هر ماه به‌صورت مجازی از طریق سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛  به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه مانند دوره‌های گذشته در جمعه آخر هر ماه به‌صورت مجازی از طریق سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir  در روز جمعه 29 بهمن‌ماه 1400 از ساعت 9 تا 24 برای دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی برگزار می‌شود.

دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه به سایت مذکور مراجعه کنند. در این دوره هم به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز 2 میلیون ریالی اهداء می‌شود.
 
مجموعه مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» با عنوان هر ماه یک کتاب یک مسابقه برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و به تناسب نفرات شرکت‌کننده این مسابقه هر ماه 15 برگزیده خواهد داشت. در پایان هر سال هم 8 جایزه ویژه به 8 برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که در همه مسابقات شرکت و بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.
 
 احمد احمد از مبارزان سیاسی دوره پهلوی دوم است که به‌علت نوع مبارزاتش(فعالیت در حزب مخفی ملل اسلامی به رهبری سید محمد کاظمی بجنوردی) با اشخاص و گروه‌های انقلابی بسیاری همکاری داشته و به سبب آن چندین بار دستگیر، شکنجه و زندانی شده است. نسخه الکترونیکی و صوتی کتاب «خاطرات احمد احمد» نوشته «محسن کاظمی» در پلتفرم طاقچه و فیدیبو موجود است.
 
 
 

نظر شما