شناسهٔ خبر: 52072108 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفیر جدید ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور سنگاپور کرد

«بهنام بلوریان» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور استوارنامه خود را به رئیس جمهور این کشور تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «بهنام بلوریان» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران  در سنگاپور استوارنامه خود را به رئیس جمهور این کشور تقدیم کرد.
خانم «حلیمه یعقوب» رئیس جمهور سنگاپور در این مراسم که به صورت برخط برگزار شد، ضمن تبریک به سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران ، با یادآوری سفرش به تهران در سال ۲۰۱۴ در جایگاه رئیس مجلس، از سفر مجدد به ایران به عنوان رئیس جمهور سنگاپور پس از عبور از همه گیری کرونا استقبال کرد. 
سفیر جمهوری اسلامی ایران  ضمن ابلاغ  سلام گرم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران  به خانم حلیمه یعقوب، با اشاره به قریب به پنج دهه روابط دیپلماتیک دوستانه بین دو کشور ابراز امیدواری کرد که با بهرمندی از ظرفیت‌های موجود و اراده مشترک، مناسبات دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

بهنام بلوریان همچنین با اشاره به «سیاست نگاه به شرق» علاقه جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری‌ها با کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله سنگاپور را خاطرنشان کرد.

وی همچنین در خصوص مذاکرات جاری در وین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران  معتقد است؛ این مذاکرات در صورت تأمین حقوق مردم ایران و لغو تحریم‌ها، می‌تواند موفقیت آمیز باشد. 
خانم حلیمه یعقوب نیز در پایان این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمانه خود به آیت الله رئیسی و با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در انجام مسئولیت‌های محوله و گسترش روابط دو کشور، حمایت سنگاپور از مذاکرات جاری وین در موضوع برجام را اعلام و ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات در سایه قوانین بین‌المللی منجر به نتیجه مطلوب شود.

انتهای پیام/

نظر شما