شناسهٔ خبر: 52072047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

مهارت آموز زنجانی مدال طلای رشته تراش را کسب کرد

زنجان- ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مهارت آموز زنجانی، مدال طلای نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را در رشته تراش cnc کسب کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا انصاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از مهدی عنایتی مهارت آموز زنجانی دارنده مدال طلای کشوری در رشته تراش cnc در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تجلیل شد، افزود: این مراسم با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارتخانه به صورت مجازی و ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت، با حضور ۲۶۷ نفر برگزار شد، تصریح کرد: از این تعداد، ۷۹ نفر به مرحله استانی و هشت نفر در رشته‌های مختلف از استان به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله کشوری این مسابقات نیز بر حسب رشته‌ها، در استان‌های مختلف برگزار شده بود، اظهار داشت: رشته تراش cnc در استان کرمان برگزار شد و مهدی عنایتی در این رشته، موفق به کسب مدال طلا و رتبه اول کشور شد.

انصاری با اشاره به دیگر رتبه های کسب شده از سوی مهارت آموزان زنجانی در این رقابت ها، گفت: همچنین نیما سلمانی در رشته فناوری و طراحی گرافیک، موفق به کسب مدال برنز و رتبه سوم کشور و محمد پناهی و جمشید حسن‌لی به ترتیب در رشته‌های فرز cnc و لوله‌کشی و گرمایشی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

نظر شما