شناسهٔ خبر: 52062288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهردار اردبیل: 160 دستگاه ماشین آلات سنگین در حال برفروبی معابر سطح شهر هستند/ حجم برف‌روبی قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست

شهردار اردبیل گفت: از اولین ساعات بارش برف در شهر اردبیل تمامی اکیپ‌ها و تجهیزات شهرداری اردبیل به‌صورت شبانه روزی در حال برف‌روبی شهر اردبیل هستند.

صاحب‌خبر -

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: پس از شروع بارش برف سنگین در شهر اردبیل، تمامی پرسنل خدمت‌رسان و ماشین آلات سنگین آماده برفروبی معابر شهری شدند و در این راستا تعداد ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در طی ۵ روز گذشته به‌صورت شبانه روزی در حال برفروبی سطح شهر هستند.

وی افزود: میزان بارش برف در سطح شهر اردبیل بیش از نیم متر گزارش شده و این حجم از بارش برف که به صورت متناوب در طی چند روز انجام گرفت برفروبی معابر شهری را با مشکل مواجه کرد.

شهردار اردبیل عنوان کرد: عوامل خدمت‌رسان شهرداری اردبیل از همان ساعات اولیه بارش برف در شهر مشغول خدمت رسانی به مردم و برفروبی معابر بوده و در این مدت هر شب ۳۰۰ نفر و در هر روز بیش از ۹۰۰ نفر اقدام به برف‌روبی و نمک پاشی معابر اصلی شهر می کنند.

صفری بیان کرد: حجم بارش برف در این چند روز بالا بوده، اما علی‌رغم این موضوع، عوامل خدمت‌رسان شهرداری اردبیل به صورت شبانه روزی در تلاش برای رفع مشکل عبور و مرور در سطح شهر با اولویت معابر اصلی شهر بودند و اکیپ های برفروبی علاوه بر ساعات کاری و غیرکاری، به صورت شبانه نیز در تمام نقاط شهر در حال برف روبی هستند.

شهردار اردبیل از آغاز عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی کوچه‌های شهر اردبیلخبر داد و گفت: از شهروندان عزیز انتظار داریم در جهت همکاری با نیروهای خدمات شهری، خودروهای خود را در حاشیه معابر فرعی و کوچه‌ها متوقف نکنند.

صفری با قدردانی از صبوری و همراهی خوب شهروندان در جریان برف‌روبی معابر اصلی شهر ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری‌ها، نیروهای خدمات شهری شهرداری اردبیل با به‌کارگیری کلیه تجهیزات و ماشین‌آلات در اختیار، در اسرع وقت نسبت به پاک‌سازی کوچه‌های شهر نیز اقدام کنند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طبق گزارشات اداره کل هواشناسی استان اردبیل حجم بارش برف در سطح شهر اردبیل به ۵۶ سانتی متر رسیده که این میزان در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است و همین موضوع سبب مشکلاتی برای عبور و مرور مردم در سطح شهر شده و اما اکیپ های شهرداری اردبیل از اولین ساعات بارش برف در معابر اصلی شهرحضور یافته و اقدام به برفروبی معابر می کنند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما