شناسهٔ خبر: 52061773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۳ تن مواد خوراکی غیر مجازدر همدان

همدان-جانشین انتظامی استان همدان-از کشف ۳ تن مواد خوراکی غیر مجاز با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال در یک انباری که توسط خودرو‌های شوتی جا به جا وجمع آوری شده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسسیج، سرهنگ رضا زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی به افرادی که مشغول جا به جایی و جمع‌آوری کالا‌های قاچاق بودند، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی یک انباری مورد بازرسی قرار گرفت که بعد از تخلیه کالا‌های موجود در آن مقدار ۳ هزار کیلوگرم مواد خوراکی غیرمجاز و قاچاق با ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان بیان داشت: در این راستا دو نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

*کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در همدان

معاون هماهنگ کننده پلیس استان همدان نیز گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید مقابله با جرائم قاچاق کالا و ارز، طی یک عملیات موفق به کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق شدند.

سرهنگ احمد رحیمی افزود: مامورین این پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی انجام شده وبررسی صحت و سقم موضوع به همراه عوامل اداره برق نسبت به بازرسی از محل نگهداری و استفاده دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اقدام و تعداد ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال را که به صورت غیر قانونی و با استفاده از برق غیر مجاز راه‌اندازی کرده بودند کشف و یک متهم نیزدر این رابطه دستگیر که پرونده قضایی آن تشکیل که در حال رسیدگی است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مستلزم دریافت مجوز از سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط است، بنابراین از افرادی که مبادرت به خرید و فروش و نگهداری و راه‌اندازی این دستگاه‌ها می‌کنند خواست که اقدامات قانونی را در راستای اخذ مجوز‌های قانونی به عمل آورند تا در آینده در دستگاه قضایی محکوم به پرداخت جرائم سنگین نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما