شناسهٔ خبر: 52061339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خاطرات استقلالی‌ها از روزهای عجیب

وقتی کرونا مدیرعامل استقلال را عوض کرد!

خبر ورزشی نوشت:کرونا دوباره مهمان ناخوانده استقلال شد و بازهم تعداد زیادی از آبی‌پوشان را به قرنطینه برد.

صاحب‌خبر -

از ابتدای پاندمی کرونا بازیکنان و مربیان مختلفی از استقلال میزبان این ویروس  شده اند.   کرونا طی دو سال گذشته برخی از چهره‌های بزرگ استقلال را به قرنطینه برد و متأسفانه جان یکی از آنها را نیز گرفت.

مربیان بزرگ در بستر

در میان مربیان استقلالی، چهره‌های بزرگ و سرشناسی طعم تلخ ابتلا به کرونا را چشیده‌اند. صمد مرفاوی زمستان سال گذشته به خاطر این بیماری نتوانست استقلال را در  دربی رفت مقابل پرسپولیس همراهی کند. بهزاد غلامپور هم اوایل فروردین امسال کرونا  گرفت و نزدیک بود از همراهی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  محروم شود. علیرضا منصوریان نیز همین چند ماه قبل به خاطر کرونا نتوانست در هفته های آغازین این فصل لیگ برتر روی نیمکت صنعت نفت آبادان بنشیند.

قایدی در قرنطینه

بازیکنان استقلال هم با این بیماری دست و پنجه نرم کرده‌اند. مهدی قایدی فروردین امسال به خاطر کرونا قرنطینه شد و  در همان مقطع محمد رشید مظاهری و بابک مرادی هم چنین مشکلی داشتند. داریوش شجاعیان نیز زمانی که بازیکن استقلال بود برای مقطعی تست او مثبت اعلام شد. به این نفرات باید وریا غفوری را هم اضافه کرد.

بیشتر بخوانید


داستان مدیران

داستان ابتلای مدیران گذشته استقلال به این بیماری کاملاً متفاوت است و برخلاف بازیکنان و مربیان، کرونا برای مدیران دردسرهای به مراتب بزرگ‌تری درست کرد. علی فتح‌الله‌زاده اواخر اسفند سال ۹۸ کرونا گرفت و  اوایل فروردین سال ۹۹ ترجیح داد به خاطر این مشکل و سایر موارد، از سمت مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کند. احمد سعادتمند هم به واسطه ابتلا به کرونا  (البته پس از پایان حضورش در استقلال) روزهای بسیار سختی را سپری کرد و در بیمارستان بستری شد. اتفاقی که در مورد احمد مددی نیز  رخ داد و مدیرعامل سابق استقلال به خاطر همین بیماری نتوانست شهریور امسال تیمش را در اردوی امارات قبل از بازی با الهلال همراهی کند و پس از آن مسابقه  کناره‌گیری کرد.

لشکر مبتلایان

به همه نفراتی که فهرست  کردیم، باید تعداد بسیار زیاد مبتلایان کنونی استقلال را هم اضافه کرد. از وریا غفوری که دوباره مبتلا شده تا روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا و ... حتی شایعاتی مبنی بر ابتلای خود سرمربی استقلال هم مطرح است. ۱۷ بازیکن استقلال براساس تأیید سازمان لیگ هم اکنون کرونا  دارند.

قصه تلخ علی

کرونا متأسفانه یکی از بازیکنان اسبق استقلال را به کام مرگ کشاند. علی انصاریان عزیز و دوست‌داشتنی که یک فصل برای استقلال بازی کرد، بهمن ماه سال گذشته به خاطر همین ویروس نحس از میان ما رفت.

251253

برچسب‌ها:

نظر شما