شناسهٔ خبر: 52059932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا؛

گام محکم تیم‌ملی ایران در نخستین روز برابر استرالیا

تیم‌ملی هندبال کشورمان در اولین دیدارش در چارچوب مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا از سد استرالیا گذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال ایران که در گروه دوم رقابت‌های قهرمانی هندبال ۲۰۲۲ آسیا با تیم‌های عربستان میزبان این دوره از مسابقات، هند و استرالیا همگروه است در گام اول مقابل استرالیا قرار گرفت و با نتیجه ۳۲ بر ۱۰ حریفش را از پیش‌رو برداشت.

شاگردان فرناندز در تیم‌ملی ایران از ساعت ۱۸ در سالن شاهزاده نایف بن عبدالعزیز شهر القطیف که سالن دوم این رقابت‌ها است در برابر استرالیا قرار گرفتند؛ بون‌اوک‌کو و سئوک‌لی از کره‌جنوبی قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

یونس آثاری، محمد رضا اورعی، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد، سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی و حسین جهانی بازیکنان تیم‌ملی هندبال در این رقابت‌ها هستند.

ملی‌پوشان کشورمان این مسابقه را خیلی‌خوب آغاز کردند و هرچه از زمان بازی سپری شد از حریفش پیشی گرفت و نیمه‌نخست را با ثبت یک نتیجه بسیار عالی، ۱۵ بر چهار از سد استرالیا گذشتند.
در نیمه‌دوم باز هم شاگردان فرناندز، اختلاف را حفظ کردند و با به‌ثمر رساندن گل‌های پیاپی ۱۷ بر شش این نیمه را نیز پیروز شدند.

تیم‌ملی کشورمان در نهایت ۳۲ بر ۱۰ استرالیا را از پیش‌رو برداشت تا رقابت‌های قهرمانی آسیا را با اقتدار آغاز کند.

در این مسابقه یونس آثاری با زدن چهار گل و مجتبی حیدرپور و حسین جهانی با سه گل بهترین گلزنان این دیدار برای ایران بودند.

تیم‌ملی ایران فردا _چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه_ در دومین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ به‌وقت عربستان به‌مصاف هندوستان می‌رود.

نظر شما