شناسهٔ خبر: 52057101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شمیرانات:

مدارس شمیرانات از اول بهمن با ظرفیت ۱۰۰ درصدی فعالیت می کنند

شمیرانات- فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله شمیرانات به طور کامل اجرایی شده است گفت: مدارس شمیرانات از اول بهمن با ظرفیت ۱۰۰ درصدی فعالیت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی عصر سه شنبه در همایش سراسری شورای آموزش و پرورش که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش به صورت وبینار و به ریاست وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه کلاس‌های حضوری از اول بهمن در مدارس شهرستان برگزار می‌شود اظهار داشت: ۱۰۰ درصد مدارس شهرستان توانمندی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند و مدیران موظف به نظارت بر این موضوع خواهند بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شمیرانات گفت: مدارس شمیرانات آمادگی ۱۰۰ درصدی برگزاری کلاس‌های حضوری را از ابتدای بهمن با رعایت شیوه نامه بهداشتی را دارد.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان حق قطع آب، برق، گاز و تلفن را به علت بدهی ندارند و مدیران مدارس در پرداخت قبوض به صورت اقساط اقدام کنند.

ساداتی بیان داشت: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله شمیرانات به طور کامل اجرایی شده و آمادگی لازم در راستای برگزاری کلاس‌های حضوری مهیا شده است.

نظر شما