شناسهٔ خبر: 52057033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

یحیی تکلیف شاگردانش را مشخص کرد/ امسال هر ۳ جام را می‌خواهیم!

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تیم سختکوش ذوب آهن را در اصفهان شکست داده و حذف کند.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

خبرورزشی- شاید خوشبین ترین هواداران پرسپولیس هم باور نمی‌کردند تیم محبوب آنها بعد از دو بازی نه چندان امیدوارکننده برابر پدیده مشهد و فجر سپاسی شیراز بتواند در اصفهان تیم ذوب آهن را زدن ۳ گل زیبا شکست دهد.

۳ گلی که با همکاری و روحیه بالای تیمی شاگردان یحیی گل محمدی به ثمر رسید تا همه طرفداران پرسپولیس را به آینده این تیم امیدوار کند.

شاید برای بسیاری از پرسپولیسی‌ها و طرفداران این تیم جالب باشد که بدانند یحیی گل محمدی چگونه شاگردانش را از لحاظ روحی و روانی مهیای این دیدار کرده است؟

شنیدیم یحیی گل محمدی که خاطرات خوبی از ورزشگاه فولاد شهر اصفهان دارد در رختکن پرسپولیس و پیش از بازی حذفی برابر ذوب آهن اصفهان صحبت‌های انگیزشی جالبی انجام داده است.

سرمربی پرسپولیس به شاگردانش گفته است: «می دانم مشکلات زیاد است اما امسال ما در آسیا و لیگ قهرمانان نیستیم. اینکه چه شد و چرا این شوک به ما وارد شد مهم نیست و آنچه مهم است دو هدف بزرگی است که باید به آن برسیم. یکی قهرمانی لیگ برتر است و دیگری جام حذفی! باید هم قهرمان جام حذفی شویم و هم لیگ برتر و اتوماتیک وار سوپرجام هم دراین صورت به ما خواهد رسید. حالا که نمی‌توانیم یا اجازه ندادند در آسیا مسابقه بدهیم و تلاش کنیم باید همه جام‌های ممکن داخلی را بدست بیاوریم تا خیلی چیزها را ثابت کنیم و...»

ظاهرا همین صحبت‌های روحیه بخش یحیی گل محمدی باعث شد بازیکنان پرسپولیس با روحیه ای بالا و انگیزه ای بیشتر برابر ذوب آهن بازی کرده و مقتدرانه برنده شوند.

نظر شما