شناسهٔ خبر: 52056706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رضا عنایتی: هوادار در نیم فصل دوم بهتر می‌شود

بهتر است ما هم با استقلال بازی نکنیم/ کار با چاکرم مخلصم جلو برود همین می‌شود!

بحران کرونایی باشگاه استقلال و احتمال عدم برگزاری دیدار آبی‌پوشان با هوادار سوژه روز فوتبال ماست و باید پای صحبت طرف مقابل نشست.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

بحران کرونایی در استقلال و احتمال عدم برگزاری دیدار هوادار و استقلال باعث شد با رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار گفت‌وگو و نظرش را در این خصوص جویا شویم. عنایتی هم در این راستا انتقادهایی دارد که خواندن حرف هایش خالی از لطف نیست.

با پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر تا چه میزان از عملکرد تیمتان راضی هستید؟

عملکردمان بد نبود، اگرچه می‌توانستیم خیلی بهتر از این عمل کنیم. ما طبق برنامه به حرکت رو به جلو خودمان ادامه می‌دهیم ولی امتیازات مورد نظرمان را در بعضی از بازی ها به دلیل کم تجربگی از دست دادیم. مطمئناً در نیم فصل دوم با شرایطی بهتر و تلاش بیشتر ان شاالله سهمیه تیم را در لیگ نگه داشته و با برنامه‌ریزی بهتر به دنبال حضوری موفق در لیگ فصل آینده هستیم.

چه خبر از بازار نقل و انتقالات زمستانی؟

فعلا در حال رایزنی و مذاکره با چند بازیکن هستیم که در صورت قطعی شدن اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

با توجه به شرایط کرونایی تیم استقلال احتمال لغو دیدار شما با آبی پوشان دور از ذهن نیست

با توجه به تست مجدد آبی‌پوشان و اعلام آن به سازمان لیگ مشخص شد ادعای دوستان استقلالی ما صحت داشته و به همین دلیل دیدار شأن با پیکان لغو شد و با این شرایط فکر نکنم با گذشت چند روز بتوانند مقابل ما ظاهر شوند.  این اتفاق هم برای استقلال خطرناک است و هم برای ما. طبعتا با وجود چنین شرایطی بهتر است دیدار هوادار و استقلال نیز برگزار نشود.

پس ترجیح شما عدم انجام این دیدار است؟

برای ما فرقی نمی‌کند چرا که ما تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم. ترجیح ما این است که زودتر تکلیفمان مشخص شود. دغدغه فعلی ما از دست دادن زمان است چرا که در صورت لغو دیدارمان مقابل استقلال جمع و جور کردن بچه ها به لحاظ روحی روانی برایمان کمی مشکل ساز می‌شود.

تیم ملی در آستانه صعود به جام جهانی است. نظرتان در خصوص بازی‌های آینده تیم ملی چیست؟

شکرخدا تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد و با توجه به رفع سوءتفاهمات بین طارمی‌و اسکوچیچ فکر می‌کنم از هر زمان دیگری آماده‌تر برای صعود به جام جهانی هستیم و مطمئناً جشن صعود را خواهیم گرفت.

 استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند!

در خصوص این اتفاق تلخ نمی‌شود تحلیل خاصی داشت. سالی که نکوست از بهارش پیداست! آنقدر با مخلصم چاکرم و رودربایستی ها جلو رفتیم تا این اتفاق رخ داد. به نظرم این اتفاق باید رخ می‌داد تا باشگاه‌های ما سر و شکل حرفه ای به خود بگیرد. انشاءالله این شوک مثبتی باشد تا مسئولان ورزش فکر نکنند همه‌چیز را می‌توان به راحتی به دست آورد.  باید به شکل حرفه ای کار کرد تا شرایط مطلوبی بر فوتبال ما حاکم شود.

برچسب‌ها:

نظر شما