شناسهٔ خبر: 52056673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پشت‌پرده عدم توافق پرسپولیس با یک دروازه‌بان

با وجود داشتن حامد لک و حضور رادوشویچ به عنوان یک گلر ذخیره مطمئن، یحیی گل محمدی قصد داشت یک دروازه بان ششدانگ را در تابستان به پرسپولیس بیاورد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: بعد از رفتن رادوشویچ از ایران پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال خرید یک گلر مطمئن هستند تا بتواند با حامد لک رقابت کند. نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری گزینه هایی هستند که به پرسپولیس لینک شدند ولی جذب هیچ کدام از این گلرها کار راحتی نیست.

بیرانوند و نیازمند علاقه ای به بازگشت به ایران ندارند و خرید آن ها هزینه زیادی در بر خواهد داشت. اخباری و مظاهری هم با مشکل رضایتنامه مواجه هستند و کار سختی برای فسخ قرارداد با تیم های فعلی شان دارند. جالب است بدانید در ابتدای فصل هم یحیی گل محمدی به دنبال خرید یک دروازه بان خوب بود ولی موفق به انجام این کار نشد.

با وجود داشتن حامد لک و حضور رادوشویچ به عنوان یک گلر ذخیره مطمئن، یحیی گل محمدی قصد داشت یک دروازه بان ششدانگ را در تابستان به پرسپولیس بیاورد و از بین لک و رادو یکی را در لیست مازاد تیمش قرار دهد. گزینه اول گل محمدی هم محمدرضا اخباری، گلر تراکتور بود. اخباری در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا درخشان ظاهر شد و عنوان بهترین گلر این رقابت ها را بدست آورد. همچنین در آن مقطع اخباری یکی از دروازه بان هایی بود که توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می شد، هرچند فرصت بازی کردن پیدا نمی کرد.

در لیست نقل و انتقالاتی تابستانی یحیی نام اخباری دیده می شد و مذاکراتی هم با او انجام شد. اما دلیل پرسپولیسی نشدن اخباری چه بود؟ آنطور که شنیدیم تراکتور برای صدور رضایتنامه ستاره تیم خود ۱۰ میلیارد پول درخواست کرده بود و خود اخباری هم همین مقدار را برای یک فصل می خواست. به این ترتیب جذب اخباری در تابستان چیزی حدود ۲۰ میلیارد برای پرسپولیس آب می خورد و این باشگاه توان پرداخت چنین پولی را نداشت. همین موضوع باعث شد اخباری در تراکتور ماندنی شود و پرسپولیس نتواند این دروازه بان را به خدمت بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما