شناسهٔ خبر: 52056362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعتراض خشمگینانه گتوزوهای گل‌گهر (عکس)

شاگردان امیرقلعه نویی در ثانیه‌های پایانی مصاف با نساجی موفق به گلزنی شدند ولی این گل با پرچم کمک داور اول مسابقه مردود اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دو تیم نساجی مازندران و گل گهر با تساوی یک بر یک کارشان را دنبال می‌کردند و رفته رفته آماده رفتن به وقت های اضافی می‌شدند، کریم اسلامی در دقیقه 80 حساب کار را 2 بر 1 کرد و شاگردان امیرقلعه نویی کار سختی برای بازگشت به بازی پیش رویشان دیده شد.


پس از این گل بود که ریتم بازی تندتر شد و بازیکنان گل گهر هر چه داشتند برای تغییر نتیجه و جبران گل خورده گذاشتند، ولی در وقت‌های اضافی این تیم ساکت الهامی بود که منسجم‌تر عمل کرد و توانست گل سوم را روی یک ضدحمله سریع با ضربه رضا جعفری به ثمر برساند.


ثانیه هایی پس از این گل اما شاگردان امیرقلعه نویی روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر استنلی کی روش که از دهانه دروازه زده شد به گل رسیدند ولی یوسف مغروری کمک اول بیژن حیدری پرچمش را بالا برد تا شانس گل گهری ها برای بازگشت به بازی در یک دقیقه باقی مانده از وقت های اضافی از بین برود.


این تصمیم البته با اعتراض جدی برخی بازیکنان گل گهر مواجه شد و سرآمد آنها امین پورعلی و علیرضا علیزاده بودند که به سمت کمک داور اول رفتند و در حالی که از شکست عصبانی بودند و فریاد می‌زدند، درخواست قبول شدن گل استنلی کی روش را داشتند.

 

 

امین پورعلی و علیرضا علیزاده در فصل جدید دو بازیکن ثابت و کلیدی تیم امیرقلعه نویی در پست هافبک دفاعی به شمار می‌روند که در نیم فصل اول نیز در مجموع عملکرد خوبی از نظر فنی ارائه داده‌اند.


عکس ها از: ابوالفضل امیرزاده

برچسب‌ها:

نظر شما