شناسهٔ خبر: 52056101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تمامی محورهای اصلی و شریانی استان همدان باز و تردد در آنها جریان دارد

حسین بحیرایی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان، گفت: تمامی محورهای اصلی و شریانی این استان به رغم بارش سنگین برف شب گذشته و بامداد امروز با تلاش موثر نیروهای امدادی و عوامل راهداری، باز است و تردد در آنها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیمردان طالبی با اعلام این خبر، افزود: البته تمامی خودروها برای تردد در جاده های استان همدان به خصوص محورهای ارتباطی کوهستانی و برف گیر(گردنه ها) الزاما باید به زنجیرچرخ و تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی مجهز باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عوامل امدادی و تیم های راهداری مشغول پاکسازی و برف روبی مسیرهای فرعی و روستایی استان همدان هستند و تمامی مسیرهای اصلی و شریانی استان به طور کامل پاکسازی و برف روبی شده است.

طالبی اظهار داشت: مسیر ارتباطی ۳۰ روستای استان همدان در مناطق کوهستانی به دلیل شدت بارش برف و کولاک هوا بسته است که با توجه به حضور کامل و تلاش موثر عوامل و نیروهای راهداری، راه ارتباطی این تعداد روستا نیز به زودی(ظرف چند ساعت آینده) به طور کامل برف روبی، پاکسازی و بازگشایی خواهد شد.

وی با توصیه به پرهیز از سفرهای غیرضروری، تاکید کرد: رانندگان در صورت لزوم برای سفر پیش از حرکت باید نسبت به بررسی وضعیت فنی خودرو، سالم بودن لاستیک ها، سیستم گرمایشی و برف پاک کن اقدام کرده و تجهیزات مناسب و ایمن زمستانی را حتما  به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت که عملیات بازگشایی جاده‌ها و محورهای ارتباطی اصلی و فرعی استان در پی ریزش برف که از دیروز (دوشنبه) آغاز شده همچنان ادامه دارد به نحوی که تاکنون ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه‌ها برف روبی و پاکسازی شده است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

نظر شما