شناسهٔ خبر: 52053611 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

فرماندار: راه ارتباطی ۱۵۰ روستای هشترود همچنان مسدود است

فرماندار هشترود از مسدود بودن راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این شهرستان بر اثر برف و کولاک خبر داد و خواستار تجهیز و تامین ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، امین امینیان روز سه شنبه در گفتگویی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود اکنون تمامی‌راه‌های اصلی شهرستان باز است، افزود: متاسفانه به رغم تلاش‌‌‌های راهداران، از سه روز قبل راه ارتباطی ۱۵۰ روستا با مرکز شهرستان به علت بارش برف و کولاک مسدود است.

وی از استانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده ای استان درخواست کرد نسبت به تامین و تجهیز ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای بازگشایی راه‌‌‌های روستایی این شهرستان اقدام کنند.

وی گفت: جاده‌‌‌های اصلی دسترسی هشترود به مراغه، میانه، قره چمن، آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، تبریز و بستان آباد باز است و تردد در آنها ادامه دارد.

امینیان با بیان اینکه مردم باید از سفرهای غیرضروری در جاده‌‌‌های هشترود مخصوصا محورهای برفگیر خودداری کنند، اظهار کرد: شهروندان در صورت ضرورت سفر حتما تمام موارد ایمنی را رعایت کنند و زنجیر چرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم قبل از سفر حتما با تماس از شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌‌‌های استان از وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود نیز به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

علی ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

وی همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.

شهرستان ۶۷ هزار نفری هشترود در ۱۲۸ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما