شناسهٔ خبر: 52047580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گرفتار شدن ۳ نفر در بهمن آزادراه تهران- شمال/ یک نفر جان باخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از نجات ۲ نفر از ۳ گرفتار در بهمن کارگاه عمرانی آزادراه تهران-شمال با مشارکت نجاتگران استان تهران و البرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در ساعت ۱:۴۶ بامداد طی اعلام مرکز کنترل آزاد راه تهران- شمال به سامانه ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر سقوط بهمن در کارگاه قطعه یک آزادراه، بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران(شهرستان تهران) مستقر در پایگاه امداد و نجات آزاد راه تهران- شمال پس از هماهنگی با سازمان امداد و نجات به عنوان تیم پشتیبان استان البرز، به محدوده استان البرز و محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد سه نفر از عوامل این آزادراه در حین عملیات عمرانی و با وقوع بهمن در محدوده دهانه تونل البرز، حدفاصل خروجی دیزین و کندوان، در زیر بهمن محبوس می شوند که بلافاصله عملیات نجات با همکاری و بکارگیری تجهیزات و عوامل مستقر و همچنین مشارکت عوامل هلال احمر البرز و تهران و اورژانس آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: خوشبختانه پس از ساعت ها تلاش، دو نفر از محبوسین نجات پیدا می کنند و متاسفانه یک نفر از آنها که پس از خروج از بهمن و با سرمازدگی شدید تحویل عوامل اورژانس جهت انتقال شده بود، در مرکز درمانی جان باخت. 

فتحی افزود: همچنین یک نفر حادثه دیده حین امدادرسانی این حادثه نیز وجود داشت که در کنار دو نجات یافته دیگر، با انجام اقدامات سرپایی به شرایط پایداری رسیدند و این عملیات در ساعت 7 صبح امروز پایان یافت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

نظر شما