شناسهٔ خبر: 52043115 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانلود قسمت چهارم فصل دوم جوکر فصل 2 قسمت 4 سریال جوکر ( کامل با سورپرایز )

دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم کامل ، دانلود قسمت 4 فصل 2 سریال جوکر قانونی با کیفیت عالی در ادامه توانید به دانلود قسمت آخر سریال جوکر فصل دوم ۲ قسمت چهارم ۴ با لینک مستقیم و ترافیک نیم رایگان با اجرای سیامک انصاری و کارگردانی احسان علیخانی بپردازید.

صاحب‌خبر -

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند.

 

********************

برای دانلود جوکر فصل 2 قسمت 4 روی لینک زیر کلیک بفرمایید

دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم

********************

داستان مسابقه جوکر

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

22222

بازیگران فصل دوم جوکر قسمت چهارم

وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر

بیوگرافی شهرام قائدی

شهرام قائدی در شهرستان قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌است، از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد. اولین کار تلویزیونی او "خودروی پلاک ۱۱" بود و پس از آن در سریال "بازگشت پرستوهاً بازی کرد.

نام اصلی اش ابراهیم و فرزند آخر خانواده است ، فارغ التحصیل مقطع دیپلم بوده و از زندگی متاهلی اش یک دختر بنام سارینا دارد و ورزش را همیشه پیگیر است.

در سال 1385 با سریال «قرارگاه مسکونی» به کارگردانی جواد رضویان شناخته شده تا اینکه سال 88 با سریال رمضانی «پنجمین خورشید» به شهرت رسید.

شهرام قائدی با دختر دایی خود ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج خانوادگی ، دختری بنام سارینا دارد.

 او در فیلم های سینمایی قهرمانان کوچک، سکه، آدم آهنی، کلانتری غیرانتفاعی، ماجراهای اینترنتی، مردها فرشته نیستند، به من نگو دزد و ... حضور داشته است.

در قسمت سوم اولین چالشش با موز پلاستیکی بود. وقتی آقاپور موز را داد دستش کاملا مشخص بود دارد از خنده می‌ترکد. ما که دور بودیم و موز را از نزدیک نمی‌دیدیم هم نمی‌توانستیم نخندیم چه برسد به او. چالش اساسی‌اش مال وقتی بود که سیامک انصاری یک مرتبه ازش خواست برود آن بالا صدای هلی‌کوپتر دربیاورد. جوری با این چالش برخورد کرد که انگار قرار است یک بمب خنثی کند. مدام نفس عمیق می‌کشید، چشم‌هایش را می‌بست و مهلت می‌خواست. بعدش هم که ایمان صفا شروع کرد به تقلید صدا و می‌رفت توی صورتش صدا درآورد باز هم نفسش از خنده بند آمده بود و مدام چشم‌هایش را می‌بست و می‌رفت عقب.

333333

نظر کاربران در مورد فصل دوم جوکر

  • عالی، مخصوصا عباس جمشیدی فرد، عباس جمشیدی . ایمان صفا معرکه بودن
  • عالی بود لطفا قسمت های دیگه رو درست کنید خیلی ممنونم از همه ی شما دستون درد نکنه
  • عالی من که خیلی خوشم اومد عالی بود هم فصل 1 هم فصل 2
  • جوکر تایم عباس جمشیدی و بهنام تشکر عالی بود
  • تا ۳ نشه بازی نشه فصل ۳ رو بسازید لطفا
  • عالی خیلی خوب بود واقعا خنده خوبه خیلی عالی خیلی هوبه امیدوارم که فصل ۳ هم بسازن دمت گرم احسان علیخانی
  • فوق العاده بود من کیف کردم خیلی جذابه . ممنون از شما

 

عملکرد ایمان صفا

در قسمت قبل دو تا حرکت بامزه انجام داد. اول اینکه یک جا وقتی وحید آقاپور خنده‌اش گرفته بود و دهانش را با دست نگه داشته بود، رفت جلو توی صورتش و مثل مار زبانش را آورد بیرون. دفعه بعدی هم موقعی بود که قرار شد به همراه هومن برق نورد و شهرام قائدی برود بالا و صدای هلی‌کوپتر دربیاورد. البته کدام هلی‌کوپتر؟ صدای شیهه اسب درمی‌آورد و می‌رفت توی صورت شهرام و هومن. حرکاتش طوری بود که واقعا سخت می‌شد نخندید.

عملکرد هومن برق نورد

همان ابتدای قسمت قبل وسط جوکرتایم بهنام تشکر حذف شد. گفت عنصر خنده‌دار، لپ‌های هومن برق‌نورد بوده که با چک‌هایی که توی صورت خودش می‌زده، عقب و جلو می‌رفته و اصلا نمی‌توانسته به این تصویر نخندد. با حذف جمشیدی‌فر نگران بودیم از اینجا به بعد مسابقه جذابیتی نداشته باشد اما ورود آقای شاپوری همه چیز را تغییر داد. در این پست لینک های دانلود جوکر فصل دوم قسمت چهارم را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما