شناسهٔ خبر: 52039343 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

علت عجیب بودن قیمت تیگو ۸ پرو چیست؟ | رقبای تیگو ۸ پرو را بشناسید

تیگو 8 پرو در حالی با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان توسط مدیران‌خودرو رونمایی شد که بورگوارد ‏BX7 کره‌ای با همین رقم در بازار آزاد فروخته می‌شود. خودرویی که از نظر فنی یک سروگردن بالاتر از تیگو 8 پرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت تیگو ۸ پرو برای فعالان بازار خودرو شگفت‌انگیر است؛ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان. از این لحاظ می‌گوییم شگفت‌انگیز که تا چند روز پیش برای قیمت تیگو هشت پرو ارقام کمتر از یک و نیم میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شد، اما مسئولان مدیران‌خودرو گارانتی هفت ساله -۲۰۰ هزارکیلومتر- و پنج سال -۱۰ نوبت- سرویس دوره‌ای را یکی از آپشن‌های مهم در تعیین ارزش این خودرو معرفی کرده‌اند.

تیگو ۸ پرو با گنجایش هفت نفر و حجم موتور ۱.۶ لیتر در حالی با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از نمایندگی مدیران‌خودرو به دست مشتری می‌رسد که در بازار آزاد انتخاب‌های زیادی برای مشتریان با این رقم وجود دارد. همین حالا دی اس ۶ را با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ ملیون تومان در بازار می‌فروشند و ارزش پژو ۵۰۸ به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است. یا بورگوارد ‏BX۷ کره‌ای که دقیقا یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از تیگو ۸ است.



قیمت تیگو ۸ پرو

قیمت تیگو ۸ پرو یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. این رقم روز یکشنبه ۲۶ دی در مراسم رونمایی از این خودرو توسط مسئولان مدیران خودرو تعیین شد. همین حالا رقم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی تیگو پرو ۸ که با نام فونیکس روانه بازار می‌شود، نشان می‌دهد با گران‌ترین خودرو شاسی بلند چینی طرف هستیم. رقم اعلام شده از سوی مدیران خودرو برای تیگو هشت پرو مخصوص نمایندگی است و هنوز نمی‌شود درباره قیمت بازار آزاد تیگو هشت قضاوت کرد. البته تا همین جای کار رقم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی تیگو ۸ پرو برای فعالان بازار خودرو عجیب است. چون قیمت تیگو هفت در بازار آزاد به مرز یک میلیارد تومان رسیده و تیگو ۸ پرو در کارخانه ۷۵۰ میلیون تومان بیشتر قیمت خورده است.

رقبای تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو در حالی با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان توسط مدیران‌خودرو عرضه می‌شود که با این پول امکان خرید گزینه‌های زیادی در بازار آزاد وجود دارد. مثلا بورگوارد ‏BX۷ و پژو ۵۰۸ از نظر قیمت نزدیک‌ترین خودرو‌ها به تیگو ۸ پرو در بازار محسوب می‌شوند. از لحاظ فنی بورگوارد BX۷ کره‌ای در تمام آیتم‌ها گزینه بهتری مقابل تیگو ۸ پرو به شمار می‌رود و پژو ۵۰۸ چیزی از رقیب تازه‌وارد چینی کم ندارد. با پول مورد نیاز برای خرید تیگو ۸ پرو در بازار آزاد توانایی خرید سانگ یانک نیوکوندار با قیمت یک میلیارد ۸۰۰ ملیون تومان و حجم موتور دو هزار سی‌سی وجود دارد. رنو تالیسمان E۳ را حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌فروشند و قیمت کیا سراتو به یک و نیم میلیارد تومان رسیده است. تویوتا پریوس و دیگنتی هم حول‌وحوش یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

منبع: فرارو

نظر شما