شناسهٔ خبر: 52038739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کردستان: راه‌های روستایی مسدودشده استان تا فردا بازگشایی می‌شوند

گروه استان‌ها - استاندار کردستان از بازگشایی تمام راه‌های مسدودشده سطح استان تا ظهر فردا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا امشب در ارتباط مجازی با اصحاب رسانه به تشریح آخرین وضعیت کردستان پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در این دو روز اخیر شاهد بارش برف و برکات حق‌تعالی در سطح استان بودیم که امیدواریم مایه خیر و برکت شود.

وی با اشاره به دلیل بارش برف از دو روز گذشته گفت: از همان ابتدا تمام مجموعه‌های خدمات‌رسان مشغول خدمت‌رسانی و تسهیل شرایط مردم شدند تا خدایی ناخواسته مشکلی برای هم‌استانی‌هایمان ایجاد نشود.

استاندار کردستان از تامین امکانات مواد اولیه، سوخت و رفع مشکلات تردد در سطح استان خبر داد و با اشاره به اینکه راه ارتباطی 550روستای کردستان مسدود شده است، تصریح کرد: امروز همکاران راهدای مشغول خدمات‌رسانی و بازگشایی روستاها بودند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی و اقدامات انجام شده، امیدواریم تا ظهر فردا تمام راه‌های روستایی مسدودشده کردستان بازگشایی شوند.

زارعی‌کوشا از امدادرسانی به 880نفر افراد گرفتار شده در برف راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: تمام امکانات و ظرفیت دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم بسیج شده‌اند تا مشکلی در روند ارائه خدمات پیش نیاید.

انتهای پیام/481/س

نظر شما