شناسهٔ خبر: 52038587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خطیبی سربلند مقابل سپاهان (عکس)

رسول خطیبی طی تنها 4 روز، در دو دیدار برابر سپاهان نتایج موفقی را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان قصد داشت پس از گذشت 8 سال از آخرین حضور خود در فینال جام حذفی که با قهرمانی آنها نیز همراه بود، یک بار دیگر فرصت رسیدن به دیدار پایانی این مسابقات را به دست بیاورد ولی برخورد با سد محکمی به نام آلومینیوم، آرزوهای این تیم را بر باد داد.

 

تیم زردپوش اصفهانی با در اختیار داشتن ستاره های نامی در پست های مختلف، یکی از مدعیان قهرمانی در هر دو جام داخلی ایران به شمار می رفت. پس از دو پیروزی متوالی برابر فولاد و شهرخودرو و فرار این تیم از بحران ناشی از 3 شکست متوالی برابر استقلال، پیکان و سپاهان، این بار نویدکیا امیدوار بود که تیمش بتواند در دیدار پایانی نیم فصل نخست با پیروزی برابر آلومینیوم، فاصله اش را با صدر جدول افزایش دهد.

 

 

اما اوضاع به کام سپاهانی ها پیش نرفت و این تیم در یکی از معدود دیدارهای خود در نیم فصل نخست، کمترین موقعیت گل را به روی دروازه آلومینیوم خلق کرد و با تساوی بدون گل مقابل تیم رسول خطیبی، نتوانست دست پر از زمین بازی خارج شود و به همین دلیل این تیم در پی جبران آن ناکامی، در بازی جام حذفی بود.

 

به ثمر رساندن یک گل زودهنگام توسط فرشاد احمدزاده باعث شد تا نویدکیا امید زیادی به پیروزی برابر آلومینیوم داشته باشد و نخستین شکست این تیم در خانه را در این فصل فوتبالی رقم بزند. اما اتفاقات آنگونه که سپاهانی ها انتظار داشتند پیش نرفت و آلومینیوم پس از رسیدن به گل تساوی، دیگر اجازه بازشدن دروازه اش تا پایان 120 دقیقه را نداد و تیم مدعی سپاهان، در ضربات پنالتی برابر تیم رسول خطیبی تن به شکست داد.

 

 

عکس: محمد عباسی

 

سرمربی جوان آلومینیوم موفق شد ظرف مدت 4 روز در دو تقابل با سپاهان نمره قبولی بگیرد. او با متوقف کردن تیم مدعی نویدکیا در لیگ برتر، در رقابت های جام حذفی نیز با موفقیت توانست از سد حریف قدرتمند خود عبور کرده و راهی مرحله بعد شود تا سرمربی جوان اراکی ها برابر تیم سابق خود نتایج خوبی را در مدت کمی بگیرد.

نظر شما