شناسهٔ خبر: 52038537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار هندیجان خبر داد:

شناسایی سه مورد مثبت اُمیکرون در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت: سه مورد مثبت کرونای اُمیکرون در هندیجان شناسایی شده است، این ویروس شدت سرایت پذیری بالایی دارد و همچنین مواردی مرگ نیز در کشور و استان رخ داده است، در مقابل چنین ویروس خطرناکی، جایی برای تعلل نیست و باید با تمام توان وارد عرصه مقابله با این ویروس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسات ستاد کرونا و شورای سلامت شهرستان هندیجان به‌صورت همزمان به ریاست علی بویری فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان، داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان دبیر جلسه و با حضور بخشداران، فرماندهان نظامی، مدیران ادارات و سایر اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

علی بویری فرماندار هندیجان و رئیس ستاد کرونای شهرستان گفت: زنگ خطر پیک ششم کرونا در اقصی‌نقاط کشور و امروز هم در هندیجان نواخته شد، همه باید عادی انگاری موجود را کنار گذاشته و با برنامه‌ریزی و مصوبات کاربردی، فضای کلی شهرستان را به سمت وضعیت هشدار ببریم و به حد مطلوب رعایت دستورالعمل‌ها برسیم.

وی افزود: باید به‌سرعت با انجام تبلیغات گسترده در سطح شهرستان از طریق نصب بنر، در فضای مجازی از طریق تولید محتوی و در روستاها از طریق دهیاران و حمایت بخشداران، حساسیت جامعه نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها را بالا برد و به سطح هشدار برسانیم.

فرماندار هندیجان در ادامه اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در هندیجان خوشبختانه به‌خوبی در حال انجام است و در جلسات استانی مورد تقدیر قرار گرفت، ضمن تشکر از ارگان‌ها و ادارات مرتبط با طرح باید در ادامه نیز با دقت و حساسیت بالا ادامه پیدا کند. بار دیگر یادآوری می‌کنیم ارائه خدمات در ادارات فقط منوط به تزریق واکسن می‌باشد و مطابق مصوبه استانی به هیچ وجه به افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند خدمات ارائه نخواهد شد. در مقابل این بیماری راهی به غیر از تکمیل واکسیناسیون در سطح جامعه نداریم. باید در این مسیر با جدیت کامل مصوبات پیگیری و اجرا شوند.

بویری در پایان گفت: سه مورد مثبت کرونای اُمیکرون در هندیجان شناسایی شده است، این ویروس شدت سرایت پذیری بالایی دارد و همچنین مواردی مرگ نیز در کشور و استان رخ داده است، در مقابل چنین ویروس خطرناکی، جایی برای تعلل نیست و باید با تمام توان وارد عرصه مقابله با این ویروس شد.

WhatsApp Image 2022-01-17 at 10.13.39 AM

برچسب‌ها:

نظر شما