شناسهٔ خبر: 52038513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار گیلان: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند

استاندار گیلان از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت بازدید و تأکید کرد که همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از مناطق برف‌گرفته امامزاده ابراهیم شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیش بینی بارش برف در استان اظهار داشت: در همین راستا آماده باش کامل به همه دستگاه‌ها و مدیران داده شده است.

 
وی یادآور شد: به همه مدیران دستور داده شده بود تا امکانات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آماده کنند.
 
استاندار گیلان افزود: در بازدیدهای سرزده که از محور امامزاده ابراهیم شهرستان شفت انجام شد ، عوامل راهداری مشغول خدمات رسانی هستند.
 
وی با اشاره به ادامه تلاش ها برای باز کردن مسیرهای ارتباطی بویژه روستاها گفت: برق ساکنان این مناطق وصل و از نظر زیرساخت‌ها وضعیت مطلوب است.
 
دکتر عباسی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی وضعیت منطقه و عملکرد عوامل اجرایی هستم، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.
 
وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا مردم از نظر سوخت و ارزاق عمومی دچار مشکل نباشند، گفت: طبق پیش بینی‌ها میزان بارش برف در مسیر امامزاده ابراهیم زیاد بوده و تا این لحظه ادامه دارد.
 
وی همچنین به مستهلک بودن ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره و اضافه کرد: در راستای تأمین اعتبارات برای نوسازی این ناوگان هم برای سفر رئیس جمهوری و هم بودجه سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم انجام شده است.
 
استاندار گیلان امروز با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت بازدید کرد و ضمن گفت وگو با اهالی منطقه، بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی مسیرها تأکید کرد.
 
وی همچنین با حضور در حرم مطهر امام‌زاده ابراهیم شفت، ضمن زیارت و اقامه نماز مغرب و عشا در جمع صمیمی مردم پای درددل آنان نشست و دستورات لازم برای رفع مشکلات‌شان را صادر کرد.
 
انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

  • امدادرسانی به ۷۵ در راه مانده برف و کولاک در 24 ساعت گذشته
  • عملیات برف روبی در سطح شهر قزوین ادامه دارد

نظر شما