شناسهٔ خبر: 52037926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان خبر داد

افزایش ۴۰ درصدی صدقات طی ۹ ماهه سال جاری در خوزستان

منصوری گفت: مردم نیکوکار خوزستان در ۹ ‌ماهه نخست سال جاری ۱۴ میلیارد صدقه برای رفع نیازمندی‌های محرومان پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

«حافظ منصوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردم استان برای رفع مشکل نیازمندان اظهار کرد: مردم نیکوکار استان در 9 ماهه نخست سال جاری 14 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد یافته است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه این میزان صدقه از صندوق بزرگ و معابر، مشترکین صندوق متوسط و کوچک جمع‌آوری‌شده است افزود: 20 درصد نیز از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است.

 

وی اضافه کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده در هر شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان و پروژه‌های عام‌المنفعه همان شهرستان و در سرفصل‌های مسکن، معیشت، جهیزیه، اشتغال، تحصیل و درمان هزینه می‌شود.

 

منصوری تصریح کرد: مبالغ جمع‌‌آوری شده از صندوق‌ صدقات سهم‌بندی و متناسب با سهم مشخص شده در جهت رفع مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان به کار برده می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شدند.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان ابراز کرد: کمیته امداد به منظور انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بسترهایی را برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کرده تا خیران و نیکوکاران به آسانی بتوانند هدایای نقدی خود را از طریق درگاه های الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

 

وی یاد آور شد: خیران استان همچنان می توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی شامل کد USSD با شماره گیری #061*8877* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزارهای سکه، سنا، ارسال عدد 1 به شماره 8877، تماس با سامانه نیکوکاری 096887 و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir و کدQR پرداخت کنند.

 

پایان پیام/72

نظر شما