شناسهٔ خبر: 52036823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدوی مطلق:

به افراد بدون ماسک در ادارات خدمات ندهید

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات این شهرستان ممنوع اعلام شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - شهرام مهدوی مطلق درجلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت: کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و همچنین نهاد‌ها با توجه به شدت شیوع سویه اومیکرون موظفند برای پیشگیری از این بیماری در شهرستان ضمن رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در ادارات، ارباب رجوع را نیز موظف کرده این دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

او گفت: خدمات در ادارات باید با ارائه کارت واکسن کرونا باشد لذا تا زمانی که این زیرساخت فراهم شود، ارائه خدمات در دستگاه‌ها خدمات رسان به افراد بدون ماسک ممنوع است.

مهدوی مطلق خواستار اجرای مصوبات ستاد کرونا از سوی دستگا‌های اجرایی شد و گفت: دستگاه‌هایی که در خصوص اجرای مصوبات ستاد کرونا سهل‌انگاری کرده‌اند معرفی شوند تا با آن‌ها برخورد شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد خواستار آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها برای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا شد و گفت: همه تریبون‌ها، مساجد، هیئت‌های ورزشی و مذهبی، شوراها، دهیاران، ادارات و نهاد‌ها باید برای مقابله با سویه جدید کرونا آمادگی داشته باشند و برای پیشگیری از شیوع این ویروس تلاش کنند.

مهدوی مطلق گفت: اعضای ستاد کرونای شهرستان بیش از گذشته برای مقابله با این بیماری آمادگی داشته باشند و هماهنگی بین اعضای ستاد کرونا حاکم باشد.

او از مردم این شهرستان درخواست کرد: از تجمعات در مراسم‌های جشن و عزا خودداری کنند و اگرلازم باشد برای سلامتی آحاد جامعه با افراد سهل‌انگار و عادی‌انگار برخورد قانونی خواهد شد.

مهدوی مطلق با بیان اینکه باید دسترسی به واکسن کرونا برای مردم راحت‌تر باشد، گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان این زیرساخت‌ها را فراهم کند.

محمد یزدان پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویر احمد هم گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۶هزار و ۵۱۳ نمونه PcR در شهرستان بویراحمد انجام شده است که از این تعداد ۳۶ درصد معادل ۳۶ هزار و ۵۳۰ نفر مثبت بوده است

او در خصوص شیوع سویه جدید ویروس اُمیکرون هشدار داد و گفت: استقبال معلمان از واکسیناسیون مطلوب و دانش آموزان ۹۱ درصد دوز اول ۷۸ درصد دوز دوم و در دوز سوم استقبال آنان کمرنگ بوده که نیاز به فرهنگ سازی بیشتری در این زمینه است.

یزدان پناه فاصله گذرای اجتماعی در مدارس شهرستان بویراحمد را نامناسب دانست و گفت: ۷۰ درصد مدارس این شهرستان تهویه مناسب ندارند و نبود تهویه در کلاس‌های درس برای دانش آموزان خطر آفرین است.

انتهای پيام/س

برچسب‌ها:

نظر شما