شناسهٔ خبر: 52035358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۴ میلیارد تومان صدقه؛ کمک نیکوکاران خوزستانی طی ۹ ماه ابتدایی ۱۴۰۰

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی در ۹ ماهه نخست امسال، ۱۴ میلیارد تومان صدقه برای رفع نیازمندی‌های محرومان پرداخت کردند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حافظ منصوری گفت: شهروندان خوزستانی در ۹ ماهه نخست امسال، ۱۴ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد یافته است.

او افزود: ۲۰ درصد از این کمک‌ها از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی جمع‌آوری‌ شده است.

به گفته منصوری صدقات جمع‌آوری‌شده در هر شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان و پروژه‌های عام‌المنفعه همان شهرستان و در سرفصل‌های مسکن، معیشت، جهیزیه، اشتغال، تحصیل و درمان هزینه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان افزود: مبالغ جمع آوری شده از صندوق صدقات سهم‌بندی شده و متناسب با سهم مشخص شده در جهت رفع مشکلات محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خوزستان به کار برده می‌شود

کمیته امداد به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، بستر‌هایی را برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر فراهم کرده است تا خیران و نیکوکاران به آسانی بتوانند هدایای نقدی خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

خیران استان همچنان می‌توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی شامل کد USSD با شماره گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزار‌های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، تماس با سامانه نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir و کد QR پرداخت کنند.

انتهای پیام/ن

نظر شما