شناسهٔ خبر: 52034890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شگفتی سازی مربی‌ای با موهای بلند(عکس)

مس کرمان با شکست فولاد قهرمان فصل گذشته جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شگفتی ساز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در جریان بازی با گل امین کاظمیان در دقیقه 59 می رفت فولاد را در وقت قانونی حذف کند اما در فاصله سه دقیقه مانده به پایان بازی وحید حیدریه روی ضربه ایستگاهی بازی را به تساوی کشاند تا شادی به اردوی فولاد برگردد. اما در ضربات پنالتی این تیم مس کرمان بود که بهتر عمل کرد و با نتیجه 5-4 قهرمان فصل گذشته جام حذفی را شکست داد تا شگفتی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی رقم بخورد. 

 

چهره برتر این میدان بی شک کسی نبود جز حسین شهریاری دروازه بان تیم مس که سه ضربه پنالتی را مهار کرد. مس کرمان به هدایت فرزاد حسین خانی کاپیتان سابق خود در حالی به سلامت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عبور کرد که این فصل در لیگ یک هم نمایش خوبی داشته است. مسی ها بعد از ملوان 30 امتیازی با 29 امتیاز در سکوی دوم قرار دارند و دومین مدعی صعود به لیگ برتر به حساب می آیند. 

 

هدایت صحیح مس توسط فرزاد حسین خانی و درخشش حسین شهریاری دروازه بان این تیم یک روز به یاد ماندنی برای کرمانی ها رقم زد. حتی اگر مس در مرحله بعد مغلوب یک تیم لیگ برتری شود و از جدول بازی ها کنار گذاشته شود هیچ گاه حذف قهرمان جام حذفی را فراموش نخواهد کرد. برد در برابر فولاد یک درس خوب برای مسی ها به همراه داشت. اینکه آنها تیم خوب و شایسته ای هستند و در صورت باور و تلاش می توانند در پایان این فصل به لیگ برتر صعود کنند.

 

نظر شما